Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat mij betreft eten we een beetje op tijd hoor! Vind Sophie vaak wel fijn en dan kan iedereen toch op haar gemak eten en op tijd weer weg voor slaapjes enz.

(dat is ook voornamelijk omdat we gisteren ook al bij de pannekoekenboerderij waren
En Sophie dat niet wil.)stees schreef:Zullen we een lijstje maken wie er komt, hoe laat ongeveer en wat diegene meebrengt?
Chubby - met Floris, rond 15h - BBQ sausjes en kruidenboter
Cheiba - Met T ara, rond 12h - fruitsalade voor de kids Blijf niet mee eten. Ga rond half 3 weer weg.
Stees - met Luuk, rond 10 uur tot Luuk moe is.- fruitsalade voor mama's
Anoeska (Bianca) - met R obin, rond 11 uur tot ze moe is (uur of 2) - Goodies en rozijntjes?
Anoeska27 schreef:Chubby - met Floris, rond 15h - BBQ sausjes en kruidenboter
Cheiba - Met T ara, rond 12h - fruitsalade voor de kids Blijf niet mee eten. Ga rond half 3 weer weg.
Stees - met Luuk, rond 10 uur tot Luuk moe is.- fruitsalade voor mama's
Anoeska (Bianca) - met R obin, rond 11 uur tot ze moe is (uur of 2) - Goodies en rozijntjes?
UP - met Fabiënne, rond 13h - huzaren en rundvleessalade - eet mee
Sjapaz schreef:Anousch, zou kunnen. Ik vind het altijd zo lastig inschatten. Wie weet heb ik heel veel taart over van morgen. Dan kunnen we die mooi vrijdag eten. Als ik nieuwe nodig heb zou jij hem prima mee kunnen nemen. Maar dat weet ik natuurlijk niet van te voren.
)