Oohh dat is ook een leuk iets zeg! Zon gezamenlijke rit!
Ja haha fotos kan je nooit genoeg hebben :p al ben ik na die meeting het wel even beu denk ik het is een best intensief dagje altijd vind ik. Maar dit keer is Angela er ook bij dus hebben een extra handje hulp voor het poseren
Zij is trouwens werken met onze meeting dus ze kan helaas niet mee
Oeehh spannend je scan! Kan echt niet wachten tot volgend jaar haha
Set_Elkol
Geplaatst: 16-08-13 17:19
Oh ja ik vond de ene meeting waar ik heen ging ook al enorm intensief.. Heb me nog een paar keer daarnha opgegeven en toch maar weer afgemeld, ik denk dat ik eerder een keer een fotograaf laat komen en verder ken ik Sok en Muurp hier op bokt en die willen ook altijd wel langskomen Ik vind de scan trouwens ook enorm spannend nog iets meer dan een weekje eigenlijk kan ik haar beter op vrijdag laten scannen dan zou ik het nieuws al met de meeting hebben haha
Ben benieuwd trouwens naar het ijs recept van katja! Niet het recept maar de uitvoerig van letietz haha (weet ff niet meer of het in dit topic was of die ander )
awwww nou jong van geest toch? iedereen om mij heen is tussen de 25 en 35 qua schoonfamilie en via daar ook de vrienden via mijn vriend, dus ik vind dat helemaal niet oud
Haha het maakt ook niks uit vroeg het me alleen af!
Hoop dat Miranda nog mee gaat!!
Set_Elkol
Geplaatst: 18-08-13 17:59
Citaat:
* Letizia --> gaat mee * Katja --> gaat mee * Eline --> gaat mee * Amy --> gaat mee * Miranda --> gaat mee * Shanna --> gaat mee * Jessica * Ersilia --> gaat mee * Tamara --> gaat mee * Milene