Ossi schreef:xStephanie schreef:Jij betaald
Betaalt
Geen camera! Ik wil geen bewijzen hebben van dit weekend
Oh jawel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EliseBrouwer schreef:Ook ik zou (onder voorbehoud van datum en bereikbaarheid van de locatie) graag met jullie gaan rijden!
Een heel weekend is mij ook net even iets te veel (druk leventje, vooral vlak na de vakantie).
Ik reis waarschijnlijk met het OV, maar mocht er iemand langs Utrecht komen (Sebastiaan misschien?!) is samen reizen ook wel leuk!
Ik heb voornamelijk buitenhobbelervaring, mijn zit is niet geheel correct![]()
Verder heb ik al bijna een jaar niet meer gereden, maar aangezien de Tweakers meegaan verwacht
ik ook niet dat het een hele inspannende rit gaat worden.
Seb8iaan schreef:EliseBrouwer schreef:Ook ik zou (onder voorbehoud van datum en bereikbaarheid van de locatie) graag met jullie gaan rijden!
Een heel weekend is mij ook net even iets te veel (druk leventje, vooral vlak na de vakantie).
Ik reis waarschijnlijk met het OV, maar mocht er iemand langs Utrecht komen (Sebastiaan misschien?!) is samen reizen ook wel leuk!
Ik heb voornamelijk buitenhobbelervaring, mijn zit is niet geheel correct![]()
Verder heb ik al bijna een jaar niet meer gereden, maar aangezien de Tweakers meegaan verwacht
ik ook niet dat het een hele inspannende rit gaat worden.
He leuk zeg, misschien zou je de sheet even in kunnen vullen: http://sdrv.ms/19XfpWT
Je kan prima met mij mee rijden, gezellig. Alleen ik ga wel voor het hele weekend. Dus moet je even over denken.
En maak je je niet druk om je zit, ik heb de beroertste van allemaal