Ik vind 1 sept prima, blijft wel even onder voorbehoud. Even kijken hoe het dan gaat, en het zou kunnen dat mn vader en broer dat weekend hun verjaardag vieren.
Ik weet niet of een weekend nog steeds de planning is, want dat is denk ik Cindy dr pakkie aan om dat te regelen
Maar anders stel ik voor 1 september meeting bij ons grote speeltuin in Roosendaal. Veel toestellen en gras, op gras mag met eigen consumpties en terras kan je ook lekkers kopen. http://www.joepie.nl/buitenspelen/openi ... en_prijzen
Ik vind roosendaal prima, 1 september ook. Ik snap alleen de omschrijving niet helemaal, issie nou gewoon open dan, ja toch? En gaan we weer allemaal lekkers meebrengen of doen we wat minder
ja is gewoon open! ik denk dat we wel iets minder enthousiast kunnen zijn met eten en drinken ja dit keer anders laten we het open.. als je wat lekkers wil maken of meenemen mag dat maar het is niet verplicht? *ze hebben er lekkere frietjes*
__Marije__
Geplaatst: 01-07-13 12:35
Zoals ik het lees is hij dan dicht In de zomervakantie (tot 11/8 ofzo?) iedere dag open en daarbuiten op zatredag en 2 doordeweekse dagen