Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
misschien dan handig om het definitieve lijstje van die 11 mensen te posten? dan heeft iedereen duidelijkheid. Citaat:-28 juli
Chantaliiejj
Samir
Faniek
realvdjoppe
xLianneZorro
Joriend
MusicELINE (waarschijnlijk, weet niet zeker of ik dan al terug ben van vakantie)
Takkie_muis
snoopydogy
Zoek
animalwoman

) en kom uut Grunn
Ik rijd sinds mijn 9de paard en na een half jaar heb ik door omstandigheden mijn eerste pony gekregen. En nee, dat was eerst echt geen schatje
Nu rijd ik nog steeds paard bij dezelfde manege, en heb ik nu een andere pony, mijn lieve Maflinger Wilco, met wie ik veel beleef. Ook best veel op ponykamp geweest, waarvan het meest naar Klein Oever. Ik ga nog druk naar school, en als het allemaal helemaal meezit vertrek ik straks naar Deventer om Archeologie te studeren
Hoewel ik er op dit moment wel gemengde gevoelens aan overhoud
(en nee, niet om de school of opleiding oid) takkie_muis schreef:Citaat:-28 juli
Chantaliiejj
Samir
Faniek
realvdjoppe
xLianneZorro
Joriend
MusicELINE (waarschijnlijk, weet niet zeker of ik dan al terug ben van vakantie)
Takkie_muis
snoopydogy
Zoek
animalwoman
Tadaa dezen hebben 'voorrang'
en deze hebben al een bericht gelaten :
Mee :
(1) Samir - Inge - 22 jaar
(2) Takkie_muis - [naam] - 21 jaar - Leize
(3) Zoek - Patricia - 31 jaar (oud maar mega gezellig )
(4) heidy_Wilco - Mariëlle - 20 jaar - Daisy
(5) snoopydogy - willemieke - 26
(6) animalwomen - andrea - 20 - Duke
(7) xLianneZorro - Lianne - 17
(8 )Chantaliiejj - Chantal - 18- Maxima/doenja
(9) Faniek ??
(10) realvdjoppe ??
(11) Joriend ??
(12) MusicELINE ?? (waarschijnlijk, weet niet zeker of ik dan al terug ben van vakantie)
Reserve :
lukalisaaax - luka - 14 - Quatro
En wie nog niet hebben gereageerd , misschien even pben?:
Faniek
Joriend
MusicELINE (waarschijnlijk, weet niet zeker of ik dan al terug ben van vakantie
realvdjoppe
Maar als er dan toch zoiets is als een reservelijst vanwege het vele enthousiasme over de meeting, dan houd ik me aanbevolen mochten er mensen onverhoopt toch niet mee kunnen