Wie is de mol?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pr_BillyBoy

Re: Wie is de mol?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 08:22

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 08:30

ik heb wel een tentje, maar slaap er echt niet graag in.. liever een huisje/herberg.. ik heb ooit met een grote groep in een huisje van eurorelais geslapen. Dat was ook niet duur volgens mij..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 08:31

Dan word het voor mij onder voorbehoud. 80 euro zonder eten en drinken vind ik erg veel en besteed ik liever aan m'n eigen vakantie :)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 08:36

Joolien schreef:
Dan word het voor mij onder voorbehoud. 80 euro zonder eten en drinken vind ik erg veel en besteed ik liever aan m'n eigen vakantie :)

Nouja, dit kunnen we dus niet gokken. Want stel dat jij niet mee gaat worden de kosten voor ons telkens hoger en hoger.

Geef 'ns een max prijs aan? Maar hoe meer er op de prijs gelet gaat worden, hoe moeilijker het wordt een centraal huisje te vinden.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 08:39

Of we gaan in een stayokay? Dat valt ook heel erg mee met de prijs.. Misschien kan er dan een gezamenlijke ruimte bij gehuurd worden oid..

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 11:08

Ook met 16 man? En daarbij, daar kan je niet zelf koken toch? Dan moeten we iedere avond uit eten, en dat wordt dan ook weer een dure grap.

Ik denk toch dat we realistisch moeten zijn. Een huisje huren kost nou eenmaal geld. Maar een huisje met alles erop en eraan, inclusief schoonmaak kosten voor 100 euro (voor 2-3 nachten) is niet veel geld. Ik kan echt niet bij mensen in hun portemonnee kijken, maar ik ga vanaf nu al wat geld opzij leggen per maand.

Het eten kan je zo duur maken als je zelf wilt. Een camping vind ik ook ok, maar dan heb je ook veel spullen nodig (denk ook aan alle eet spullen, pannen enz.) en je moet maar kijken of je met minimaal 5 tentjes bij elkaar kan.

Ik heb een optie genomen op dat eerste boerderijtje, die vervalt over een week.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 10:19

Hey molloten! :wave:

Ik heb jullie topic gelezen, zat te twijfelen of ik mee zal doen maar toch niet. Ik heb wel even voor een accomodatie gekeken voor jullie aangezien ik denk dat het goedkoper kan, ik heb een Landal park (Heideheuvel, bij Apeldoorn op de Veluwe) gevonden waar je een 8p huisje hebt voor 620 euro in het eerste weekend van augustus. Als er nou twee mensen (stiekem natuurlijk) een matje/slaapzak meenemen of op de bank slapen kun je een heel weekend voor 620 euro met 10 man in zo'n huisje. Of Landal Klein Ruwinkel (bij Amersfoort in de buurt, nog centraler) voor 605 euro voor 8p huisje.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben :)

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 10:26

Vind ik een prima optie, ik kan alleen het eerste weekend van Augustus sowieso niet..

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 11:13

Charles schreef:
Hey molloten! :wave:

Ik heb jullie topic gelezen, zat te twijfelen of ik mee zal doen maar toch niet. Ik heb wel even voor een accomodatie gekeken voor jullie aangezien ik denk dat het goedkoper kan, ik heb een Landal park (Heideheuvel, bij Apeldoorn op de Veluwe) gevonden waar je een 8p huisje hebt voor 620 euro in het eerste weekend van augustus. Als er nou twee mensen (stiekem natuurlijk) een matje/slaapzak meenemen of op de bank slapen kun je een heel weekend voor 620 euro met 10 man in zo'n huisje. Of Landal Klein Ruwinkel (bij Amersfoort in de buurt, nog centraler) voor 605 euro voor 8p huisje.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben :)

Molloten! _O- En bedankt voor de bijdrage, ik ga even kijken! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:14

Hhilde schreef:
Joolien schreef:

Nouja, dit kunnen we dus niet gokken. Want stel dat jij niet mee gaat worden de kosten voor ons telkens hoger en hoger.

Geef 'ns een max prijs aan? Maar hoe meer er op de prijs gelet gaat worden, hoe moeilijker het wordt een centraal huisje te vinden.

Sowieso gaat het m niet worden want ik ga in oktober ook al weg dus heb ik me weinig te veroorloven. Ik haak dus af.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-13 15:09

Stil hier! := ;)

Ik ga jullie één dezer dagen even allemaal een pb-tje sturen met de vragenlijst en wat opties voor accommodaties.

Of hebben jullie geen zin meer?! Wat mij betreft is the game on! :j

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 15:23

De huisjes van Landal zijn heel netjes en mooi en midden in de natuur. (ik weet niet of dat een voordeel is, want afhankelijk van de activiteiten) En ik vind de accomodatie ook niet eens zo belangrijk, wat mij betreft ook een camping maar denk eraan voor goede opdrachten dat kost ook geld! En ik heb liever leuke en goede opdrachten en een wat minder luxe accomodatie dan andersom!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-13 16:04

saskiakefie schreef:
De huisjes van Landal zijn heel netjes en mooi en midden in de natuur. (ik weet niet of dat een voordeel is, want afhankelijk van de activiteiten) En ik vind de accomodatie ook niet eens zo belangrijk, wat mij betreft ook een camping maar denk eraan voor goede opdrachten dat kost ook geld! En ik heb liever leuke en goede opdrachten en een wat minder luxe accomodatie dan andersom!

Helemaal mee eens! :j (kijk waar de kandidaten van WIDM soms zitten... :') )

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 18:21

Ook mee eens... Zo lang er maar wel een toilet is dan vind ik het oké. Haha...

Ik zat toevallig net op paard aan widm weekeind te denken. Ik heb er nog steeds zin in

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 18:58

En een douche, graag :+

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 18:59

Douche is ook wel fijn ja ;)...

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 19:35

Zolang er idd toilet en douche aanwezig zijn, is er voor mij ook geen probleem. Wil eventueel wel een avondje Kokkin zijn, vind koken best leuk!

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 19:37

Ik wil ook wel koken :)... Ik ben met eten vanwege allergie behoorlijk lastig, dus als ik dan in de keuken sta, kan ik er rekening mee houden

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 19:50

Da's waar. Maar ben ook wel wat gewend aan lastige eters hoor, gewoon een beetje creatief zijn...

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:05

Is er hier al weer wat nieuws te melden. Even de actuele gang van zaken?

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 23:31

Nou, ben behoorlijk op zoek naar een acco, maar ik vind het lastig! Mensen die me misschien mee willen helpen?!

En dan nog iets (niet boos worden...) Een stalgenootje heeft aan mij gevraagd of ik de eerste twee weken van augustus op haar huisje en katten wil passen (ze heeft een bejaarde poes die ze liever niet alleen laat. In die zin dat er dan maar één keer per dag iemand komt om eten te brengen. Plus, die poes moet ook medicijnen hebben enz.) ik heb ja gezegd onder voorbehoud. Ik krijg er namelijk geld voor. Maar dan zouden we het weekend moeten verplaatsen óf ik moet nog even met haar om de tafel... Sorry! :oo

Nog niks is besloten hoor, maar twee weken ergens anders wonen en er geld voor krijgen is nooit weg natuurlijk!

Ik zou jullie allemaal een pbtje sturen, sorry, is me volledig ontschoten, ik ga er morgen aan werken!! :D

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 08:54

oh weekend lijkt me goed.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 11:36

Ik meld me ook af.

ik heb op dit moment echt geen geld om zon weekend te betalen :oo
Sorry!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 21:24

En ik schop dit topic even heel hard omhoog >;) O:)

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 22:31

Hahahaha Goeie! Want gaan we het nog steeds doen?! Ik weet namelijk niet of het enthousiasme nog net zo is als vlak na de laatste afdeling van WIDM... Ennnn we hebben nog steeds geen locatie... ennnn.... er zijn afmeldingen.... Ander weekend?! Ander jaar?!

Óf: we gaan er gweoon allemaal heel hard aan trekken het alsnog door te laten gaan! *\o/* durf het niet te zeggen, maar ander weekend zou mij errug goed uitkomen... O:)