http://www.hertenhorst.nl/nl/verhuur/index.html
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:Dan word het voor mij onder voorbehoud. 80 euro zonder eten en drinken vind ik erg veel en besteed ik liever aan m'n eigen vakantie

Charles schreef:Hey molloten!![]()
Ik heb jullie topic gelezen, zat te twijfelen of ik mee zal doen maar toch niet. Ik heb wel even voor een accomodatie gekeken voor jullie aangezien ik denk dat het goedkoper kan, ik heb een Landal park (Heideheuvel, bij Apeldoorn op de Veluwe) gevonden waar je een 8p huisje hebt voor 620 euro in het eerste weekend van augustus. Als er nou twee mensen (stiekem natuurlijk) een matje/slaapzak meenemen of op de bank slapen kun je een heel weekend voor 620 euro met 10 man in zo'n huisje. Of Landal Klein Ruwinkel (bij Amersfoort in de buurt, nog centraler) voor 605 euro voor 8p huisje.
Hoop dat jullie hier wat aan hebben
En bedankt voor de bijdrage, ik ga even kijken! Hhilde schreef:Joolien schreef:Dan word het voor mij onder voorbehoud. 80 euro zonder eten en drinken vind ik erg veel en besteed ik liever aan m'n eigen vakantie
Nouja, dit kunnen we dus niet gokken. Want stel dat jij niet mee gaat worden de kosten voor ons telkens hoger en hoger.
Geef 'ns een max prijs aan? Maar hoe meer er op de prijs gelet gaat worden, hoe moeilijker het wordt een centraal huisje te vinden.
saskiakefie schreef:De huisjes van Landal zijn heel netjes en mooi en midden in de natuur. (ik weet niet of dat een voordeel is, want afhankelijk van de activiteiten) En ik vind de accomodatie ook niet eens zo belangrijk, wat mij betreft ook een camping maar denk eraan voor goede opdrachten dat kost ook geld! En ik heb liever leuke en goede opdrachten en een wat minder luxe accomodatie dan andersom!
(kijk waar de kandidaten van WIDM soms zitten...
)
...
... Ik ben met eten vanwege allergie behoorlijk lastig, dus als ik dan in de keuken sta, kan ik er rekening mee houden
durf het niet te zeggen, maar ander weekend zou mij errug goed uitkomen...