Ja Sylke de shetlander heeft al enige tijd een tekort aan rode bloedcellentjes en dan is een hele dag op pad wel spannend, maar ik verwacht weinig problemen. Ze zal op de terug weg wel een dutje gaan doen in trailer en dag er na een day off hebben
Maar dames, heren, paarden en al wat rondrent in dit topic.. Ik ga eens lekker slapen.. Ff lekker lang nachtje er van maken!! Tot morgen allemaal!
Sylke104
Geplaatst: 13-03-13 22:42
bedankt voor het compliment, ben ook heel trots op haar, en ze was niet eens gepoetst, Als ze zo al goed is, mag ze van mij 13 april een uurtje langer doezelen op stal
Ik ga al genoeg op mijn plaat en dat hoef niet altijd op de gevoleige plaat te worden vast gelegd Maar hou de camera bij de hand, ik zal ongetwijfel met of zonder Sylke ergens de mist in gaan op zo'n dag
Ik krijg klaar en knikker het water in of heb een paard op mn voeten staan, mij kennende. Of ik zal net de ene keer wél van het paard vallen (wat me bij beide paarden in de afgelopen jaren ondanks debiele capriolen nog nooit gebeurd is). *hoopt van niet*
O ja tip voor alle mede mensen die mee gaan, hou tassen met etenswaren gesloten. Sylke heeft er neus voor en steek met regelmaar haar neus in zaken die niet van haar zijn(vergelijk haar maar met een doodshoofdaapje uit het gaiapark, sneakie en doeltreffend)
Dames, heren, paarden.. ik heb heel slecht nieuws.. we krijgen GEEN toestemming voor de shoot omdat t allemaal beschermd natuurgebied is daar.. roos zet de mail van de boswachter straks hier in t topic, wantik kan m niet erin zetten met mn mobiel.. er is een topic lopend over een meeting op de meinweg een week of 2 later.. voor de geinteresseerden, kunnen jullie daar inhaken.. sorry.. ik heb mn best gedaan en baal als een stekker!!
Mja daar ben ik zlef niet bekend en kan ik dus ook geen dingen voor regelen.. en daarbij is t nu gewoon veel te kort dag.. en ik wil persoonlijk ook niet metijn paard gaan waar ik zelf ook niet bekend ben, aangeziem hij nog aardig groen is..
Tot mijn spijt moet ik u meedelen dat wij geen toestemming kunnen geven voor deze fotomeeting op de zandvlakte.
De reden hiervoor is dat de zandvlakte verboden gebied is voor paarden.
De Brunssummerheide is een Beschermd Natuurmonument en een “Nature 2000” gebied. In verband met recreatieve zonering zijn op de Brunssummerheide wandelpaden, mtb-routen, ruiterpaden en menroutes aangelegd. Hier dient men zich aan te houden.
De door u bedoelde zandvlakte is al van oudsher niet toegankelijk voor paarden, cq. ruiters en of koetsiers. Hier wordt ook geen ontheffing voor verleend.
Ambtshalve is ons bekend dat er toch regelmatig met paarden over de zandvlakte wordt gereden (hoefafdrukken!) Regelmatige controles daarop vinden door ons plaats, waarbij in voorkomende gevallen repressief wordt opgetreden.
Erestein is misschien leuk voor de zuid-limburgers, parkeerplaats kunnen met alle gemak 20 trailers + auto + paard kwijt, ik ben 't denken ... Weet niemand een mooi deel in Nuth, Wijnandsrade, misschien in Rimburg...?