Oke, dat zou wel mogelijk zijn hoor, maar als ik naar schagen moet zit ik met een vervelende overstap op heerhugowaard. Dus als iemand anders mij daar eerder kan ophalen zou dat heel fijn zijn, anders ga ik gewoon met jou mee.
Haaai allemaal... Ik weet nog niet 100% zeker of ik kom. Net hele dag bezig geweest met paardje verhuizen en heeft nogal een impact weer gehad op zowel mij als Mona... Maar goed, ik ga wel proberen er bij te zijn voor positieve energie voor morgen.
Hee we nemen nog allemaal eten mee he? Want ik zat te denken om kruidcake te maken uit en pak wat ik hier nog heb staan. Of anders havermout koekjes, die kan ik ook nog wel snel maken. Ik ben net pas thuis, dus het lukt niet meer om nog naar de winkel te gaan om iets anders te kopen.
Ja vinden jullie kruidcake lekker? Want zelf vind ik het niet zo bijzonder en ik had meer trek in iets hartigs. Dus toch dacht ik om van dat afbak stokbrood met kruidenboter mee te nemen. Dan moet ik dat daar natuurlijk nog wel even afbakken, maar ik ga ervanuit dat er wel een over aanwezig is.
pinkie87
Geplaatst: 09-02-13 18:16
haha ik zat ook vol maar heb zekers lekkers bij!!!!! arans als je om kwart over 7 in schagen bent dan kun je mee
arans
Geplaatst: 09-02-13 18:40
pinkie87 schreef:
haha ik zat ook vol maar heb zekers lekkers bij!!!!! arans als je om kwart over 7 in schagen bent dan kun je mee
Mijn trein komt 7 over 7 in schagen aan dus dat gaat lukken!
Ik neem die kruidenboter stokbroodjes mee. Moeten dan nog wel even afgebakken worden! Ik had al anderhalve muffin en een appelflap op dus ik zit nu ook behoorlijk vol!