Ik ga dan hopelijk ook mee, als ik vervoer kan regelen! Moet vandaag ook werken en met deze sneeuw lijkt het me ook niet verstandig om een buitenrit te maken haha
Hmm ik weet niet of ik nog mee kan. Vandaag lukte niet en aanstaande vrijdag komen mensen kijken voor mijn pony die haar misschien kopen dus als dat wat wordt kan ik niet mee Daarnaast ga ik van 2 maart t/m 15 april naar Zwitserland.
We wachten gewoon tot het weer wat beter is en dan gaan we een datum prikken Het lijkt erop dat het deze week weer ietsjes warmer wordt, hopelijk wordt het volgende week beter en gaan we dan richting de lenteweer. Dan kunnen we wel buitenritje doen
Anoniem
Geplaatst: 19-03-13 19:46
Toch maar weer even een schopje, het wordt zo langzaamaan mooier weer
van het weekend zou het weer gaan vriezen en volgens mij wordt het na die week wel beter. Ik ben zondag nog het bos ingeweest en dat ging heel goed! De paden zien er goed uit. Van mij mag het lente weer wel komen!
Hee ik ben zondag ook de bos in geweest! Ik vond de paden nogal slecht, tenminste in het Staphorster bos, ze zijn er aan het zagen geweest ofzo, allemaal blubber en dikke sporen van trekkers. Bij het crosspad ben ik niet geweest dus weet niet hoe het daar is!
Ik ben afgelopen zaterdag het bos ingeweest bij het crosspad, en daar waren de paden wel echt goed, alleen bij heel sommige bochten moet hè oppassen dat je niet te hard gaat, maar voor de rest lag het er echt nog goed bij!