Ik hoef eigenlijk geen dekje. Voor de instructie week zoek ik nog wel enkele setjes/dekjes, maar ik hoef er niet tekst op de hebben...
Eerst polo en dan tekst, kleur die je t meest ziet (poli dus) eerst genoemd.Oranje polo/ blauwe tekstBlauwe polo/ oranje tekst
X_Michelle_X schreef:Wie stemt voor oranje/d. Blauw?---en wie voor d.blauw/oranje? - Debora--Overige kleuren? ---
X_Michelle_X schreef:Wie stemt voor oranje polo /d. Blauw?---en wie voor d.blauw polo/oranje? - Debora-Priscilla-Overige kleuren? ---
mereltjuhxxx schreef:Maar oranje kon toch niet? Wil je dan ergens anders bestellen?Misschien kan die man wat voor ons betekenen
_Priscilla schreef:X_Michelle_X schreef:Wie stemt voor oranje polo /d. Blauw?---en wie voor d.blauw polo/oranje? - Debora-Priscilla- MariskaOverige kleuren? ---
_Priscilla schreef:X_Michelle_X schreef:Wie stemt voor oranje polo /d. Blauw?---en wie voor d.blauw polo/oranje? - Debora-Priscilla- Mariska-Saaaash-MadelynOverige kleuren? ---
Wie stemt voor oranje polo /d. Blauw?---en wie voor d.blauw polo/oranje? - Debora-Priscilla- Mariska-Saaaash-Madelyn-MerelOverige kleuren? ---
k vind beide leuk, maar denk toch Oranje vernieuwender... Frisser...Óf we doen gewoon een oranje trui
X_Michelle_X schreef:k vind beide leuk, maar denk toch Oranje vernieuwender... Frisser...Óf we doen gewoon een oranje trui Oranje trui zou wel origineel zijn :p