Nee denk het ook niet maar als ik al een stuk met de trein kan en rest met iemand kan meerijden zou al fijn zijn. Maar daar waren ze in het topic al over bezig zag ik net in een snelle flits.
Klopt, ik heb geen idee van de treinverbindingen vanaf jou, maar ik, en meerdere met mij, rijden via de A1, dus als je makkelijk bij een station kan komen dat aan de A1 ligt, kan ik je oppikken.
Heel erg bedankt voor het aanbod ik had vanmorgen al aan de topic starter van de meeting gevraagd om met haar mee te rijden en ik zag dat ze bezig waren in het andere topic om te zien wat mogelijk is want dan reis ik namelijk gwn naar zwolle. Mocht dit nu niet lukken dan zal ik kijken welk stations in de buurt van de a1 liggen.
Eerste weekenden van de maand kan ik helaas nooit.. Dan moet ik twee zeldzame verlofdagen in gaan leveren.. Of heeeeeeeel misschien dat ik toch kan, als ik van mijn overuren vrij krijg.. Maar dan wil ik wel met Stefan verder reizen, aangezien ik anders 4 a 5 uur in mijn uppie in de trein zit.....
Nee dat was overlegd in het andere topic was laatste weekend feb, alle weekenden van maart en eerste weekend april waar het om ging, en die laatste is nog het meest populair.