volgens mij is ie tot maart geldig, en vanaf morgen in de verkoop. Moet goed komen Zei zo tegen mn mama: Ik koop er gelijk 2 Mn mama: Doe maar even niet, 1 is genoeg
Lauwttje schreef:Wie woont er centraal hahahaha.Adam is half centraal (goed bereikbaar) En dan verder Leersum, Veenendaal, Ede volgens mijn vader is a'dam het meest bereikbaar
jilinda schreef:Lauwttje schreef:Wie woont er centraal hahahaha.Adam is half centraal (goed bereikbaar) En dan verder Leersum, Veenendaal, Ede volgens mijn vader is a'dam het meest bereikbaarUuuhm en dan?
A'dam retour is duur voor mij Bij mij kan t niet, veel te kleine tafel enz haha, op dit moment zelfs geen tafel en stoelen Dus Lau? Of Lies?
Greek schreef:A'dam retour is duur voor mij Bij mij kan t niet, veel te kleine tafel enz haha, op dit moment zelfs geen tafel en stoelen Dus Lau? Of Lies? Hier kan het!!! maar geen optie ben ik bang xD
Greek schreef:A'dam retour is duur voor mij Bij mij kan t niet, veel te kleine tafel enz haha, op dit moment zelfs geen tafel en stoelen Dus Lau? Of Lies? By my helaas niet..
Lauu kom maar hierheen Hightea is goed, maar dan moet het dus bij Lau kunnen, weet niet of het kan?Hier kan het sws wel denk ik, maar ligt niet heel centraal
Bij mioj kan het, redelijk grote keuken/eetding xdMaar dan moeten jullie maar zeggen of het te ver isDat is ook een leuk idee lau!