als iemand een leuk braaf paardje weet die ik evt kan rijden dan hoor ik het graag.maar zelf helaas geen paardjes die mee na buiten kunnen
Naomi gaat bij laura op de kar, en Mandy en bianca gaan bij mij op de kar, dus je zou nog bij mij op de kar kunnen saskia Anouk, je zou naar mijn wei kunnen komen en dan vanaf daar met ons mee rijden? Dat is maar een stukje
Haha sorry hoor, hier moest ik wel even om lachen Waar is jou eigen pony dan anouk?Dit is echt bullshit
Hahaha rustig maar hoor Denise kwam met het idee om het voor eigen paarden te houden en mensne die een paard hebben om mee te nemen. Ze wilde de kar namelijk stoppen
annoouukie schreef:Denise kwam met het idee om het voor eigen paarden te houden en mensne die een paard hebben om mee te nemen. Ze wilde de kar namelijk stoppen Waar heb jij dat dan gelezen?
amberboktt schreef:annoouukie schreef:Denise kwam met het idee om het voor eigen paarden te houden en mensne die een paard hebben om mee te nemen. Ze wilde de kar namelijk stoppen Waar heb jij dat dan gelezen?Dat heeft ze tegen mij gezegd
annoouukie schreef:AnneRekers schreef:Dan kan jij toch ook niet mee? ..Dan kan ik wel mee..? Wattan op je shetlander ?