Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kleinvosje schreef:Ik kreeg gisterenavond via PB nog het verzoek toch maar even een mailtje naar Edward en Hans Peter te sturen, wat vinden jullie daarvan?
silas schreef:Ik ken alleen van silfhout qua naam
Hebben ze geen van alleen een probleem met lesgeven aan een anders ras
Gewoon proberen kleinvosje waarom niet
X_Michelle_X schreef:silas schreef:Ik ken alleen van silfhout qua naam
Hebben ze geen van alleen een probleem met lesgeven aan een anders ras
Gewoon proberen kleinvosje waarom niet
Waarom zouden ze?
Als je lesgeeft, dan heb je nou eenmaal verschillende paarden... De verschillen kunnen groot of klein zijn, dat is nu eenmaal zo in de paardensport..
Dat moeten ze wel accepteren, anders kunnen ze nooit lesgeven... "Ja, ik geef les\clinics, maaaar, niet aan dat ras, dat ras, die, dat, een paard met zo'n karakter, niet zo, niet aan zo'n persoon, niet aan zo een....."
Dat kunnen ze toch niet maken?
silas schreef:X_Michelle_X schreef:Waarom zouden ze?
Als je lesgeeft, dan heb je nou eenmaal verschillende paarden... De verschillen kunnen groot of klein zijn, dat is nu eenmaal zo in de paardensport..
Dat moeten ze wel accepteren, anders kunnen ze nooit lesgeven... "Ja, ik geef les\clinics, maaaar, niet aan dat ras, dat ras, die, dat, een paard met zo'n karakter, niet zo, niet aan zo'n persoon, niet aan zo een....."
Dat kunnen ze toch niet maken?
Ik weet het maar ik check het wel, je hebt ze er tussen zitten die je dan gewoon minder aandacht geven in zo'n clinic omdat ze er niks aan vinden![]()
Vandaar dat ik het liever vooraf navraag...
Het zo inderdaad niet zo mogen zijn