Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. En toch een Wesley bij de bomen, hij is toch gelukt.
We kunnen aan hem zien dat hij iets aan het uitbroeden is, vlak daarna liep hij ook om de boom heen om het beschuitje te pakken.
blijft slim. Hihi. xxitsmexx schreef:ja met de andere zijn we toch naar boven gegaan.
mijn actiefoto's zijn niet echt goed gelukt. niet helemaal scherp (al leek dat op camera wel)
Doorgaan met oefenen doe ik zeker en op deze manier is het ook leuk.
xxitsmexx schreef:ja met de andere zijn we toch naar boven gegaan.
mijn actiefoto's zijn niet echt goed gelukt. niet helemaal scherp (al leek dat op camera wel)
Doorgaan met oefenen doe ik zeker en op deze manier is het ook leuk.
hoe meer oefening hoe beter, ze ging natuurlijk ook rap.
blijft toch een vak apart lijkt me. Die actie foto s blijven leuk, lippen en tongen die alle kanten opwapperen. Oren die raar gaan staan en haar dat in stroomlijn naar achter vliegt.spieren die opbollen
daar kan ik echt uren naar kijken. De kracht die ervan afkomt, mooi.
in sprekendheid van de dieren, scherpte, balans in een foto enz. 

wow mond valt open. Wat is die laatste perfect getimed. Daar zie je de snelheid wel in terug. Hoe efficient kun je rennen. Mooi om te zien, normaal krijg je niet de tijd om te zien hoe ze precies rent. En trots op haar gedrag vandaag. Langzaam aan begint het op een normaal hondje te lijken ipv een verknipt angstagressief dier. Mogen we een foto van haar naar het asiel sturen? Die zullen erg blij zijn met een blije actie foto van Donja wat toch een zorgenhondje is geweest van ze.
dat is echt onze witte herder. Zo niet soepel, onhandig en klunzig als hij rent.
Heb ook voor het eerst alles op manual gefotografeerd (eerst deed ik altijd gedeeltelijk automatisch en gedeeltelijk handmatig maar dat pakte vandaag niet zo goed uit) dus daarom ook soms verschil tussen het contrast op de foto's. Dan had ik het te laat in de gaten als mijn lichtmeter op hol sloeg enzo
Maar het was in ieder geval erg leerzaam vandaag! Heb weer lekker kunnen oefenen
Hoop dat de modellen er blij mee zijn