http://www.lootjestrekken.nl/lootjes-trekken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Lauraa schreef:Iedereen even invullen, naam en emailadres voor lootjes trekken:
Laura - lauradekker94@hotmail.com - tijdschrift, géén girlz of cosmogirl (heb ik abo op), chocoladetoffeeee's
Fenne - Fenne_95@live.nl - Tijdschrift ( playboy) WHAHAH nee grapje, SNOEPJEESSSSSSSS
Fenneeee schreef:__Lauraa schreef:Iedereen even invullen, naam en emailadres voor lootjes trekken:
Laura - lauradekker94@hotmail.com - tijdschrift, géén girlz of cosmogirl (heb ik abo op), chocoladetoffeeee's
Fenne - Fenne_95@live.nl - Tijdschrift ( playboy) WHAHAH nee grapje, SNOEPJEESSSSSSSS
Anne - anne.lady@hotmail.nl - Tijdschrift, oehh snoepjes of chocolaaaaaaa
xannex123 schreef:KirstenVosje schreef:Of mag dat niet?![]()
Want ik gebruik zo'n lijst eigenlijk altijd een beetje als richtlijn, maar niet precies kopen wat er op staat, want dan weet je al wat je gaat krijgen.
Van mij wel doe ik ook altijd![]()
FENNE WE GEVEN JOU GEWoON CONDOOMS
Fenneeee schreef:__Lauraa schreef:Iedereen even invullen, naam en emailadres voor lootjes trekken:
Joël - Joelwona@XMSnet.nl - Sieraden, tijdschrift, eteeeeennn zoiets, haha verzin maar iets leuks
__Lauraa schreef:Iedereen even invullen, naam en emailadres voor lootjes trekken:
Joël - Joelwona@XMSnet.nl - Sieraden, tijdschrift, eteeeeennn zoiets, haha verzin maar iets leuks
Hannemarie - hannemarie_bakker@hotmail.com - iets van oorbellen oid is wel goed, of een tijdschrift, doe maar wat ^^
__Lauraa schreef:Wie:Citaat:Lijst met de mensen die mee willen:
- Laura
- Anne
- Marlinde
- Kirsten
- Nadine
- Kailey
- Hannemarie
- Elvi
- Joëlle
- Joël
- Marjolein
- Fenne
- Elvi
Wat:
Lootjes trekken, je maakt een surprise en een gedicht en koopt een kado twv 5 euro en dat geven we mekaar op de geplande datum.
Waar:
In Leeuwarden bij Kirsten thuis.
Wanneer:
donderdag 3 januari
Waarom:
Omdat t leuk is om sinterklaas en kerst met z'n allen te vieren
Citaat:Lijst met de mensen die mee willen:
- Laura
- Anne
- Marlinde
- Kirsten
- Nadine
- Kailey
- Hannemarie
- Elvi
- Joëlle
- Joël
- Marjolein
- Fenne
Hannemarie - hannemarie_bakker@hotmail.com - iets van oorbellen oid is wel goed, of een tijdschrift, doe maar wat ^^
Kirsten - Kirstendkw@hotmail.com
Marlinde - Marlindemeijer@live.nl
Elvi -
Kailey -
Joëlle -
Marjolein -
Nadine - nadine97-frl@live.nl
__Lauraa schreef:Wie:Citaat:Lijst met de mensen die mee willen:
- Laura
- Anne
- Marlinde
- Kirsten
- Nadine
- Kailey
- Hannemarie
- Elvi
- Joëlle
- Joël
- Marjolein
- Fenne
Wat:
Lootjes trekken, je maakt een surprise en een gedicht en koopt een kado twv 5 euro en dat geven we mekaar op de geplande datum.
Waar:
In Leeuwarden bij Kirsten thuis.
Wanneer:
donderdag 3 januari
Waarom:
Omdat t leuk is om sinterklaas en kerst met z'n allen te vieren
Fenne
Mensen die blijven slapen:
1. Kailey
2. Kirsten
3. Nadine
4. Fenne?
5
6__Lauraa schreef:Iedereen even invullen, naam en emailadres voor lootjes trekken:
Kirsten - Kirstendkw@hotmail.com
Marlinde - Marlindemeijer@live.nl
Elvi -
Kailey -
Joëlle -
Marjolein -
Nadine - nadine97-frl@live.nl - Doe maar wat leuks! Ik weet t niet echt, (sowieso geen orbellen want dat heb ik niet)