[BESLOTEN]De Kontenkletsers gaan weer op Tinkerweekend '13!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jippie_G

Re: [BESLOTEN]De Kontenkletsers gaan weer op Tinkerweekend '13!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:19

Ik heb nog even op de website van caitwickerzand gekeken, maar die heeft eigenlijk niet mijn voorkeur. Het is een bungalowpark en je staat meestal niet vlakbij de wei. Ik ben dan toch een beetje bang voor graag voerende meisjes enzo...

Deze http://www.egelbeek.nl/index.html (zie ook eerder bericht van Maartje) lijkt mij veel leuker. Ik wil wel bellen vanavond (nu niet te doen met de kinderen). Wil iemand anders daarna het stokje overnemen? Ik regel het verder wel als we wat gevonden hebben.

Zo, nu ga ik weer even 'prinsessenmoeder' spelen.. :+

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:40

Ik heb net naar de Egelbeek gebeld en ze zitten met pinksteren helemaal vol.

Daarna heb ik het Caitwickerzand gebeld maar die namen niet op.
Begrijp dat hun een groepsaccommodatie hebben, bugalows, blokhutten en een camping, de kans dat daar nog plek is in het pinksterweekeind is misschien wat groter.
Hoe dicht de paarden dan bij de huisjes staan weet ik niet. Er zijn wel 6 weides staat er. Nadeel is inderdaad dat het een groter park is en er dus mogelijk wel andere mensen bij de paarden kunnen komen...

Jippie_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 16:02

Wat fijn dat je even gebeld hebt! Maar jammer. Dit soort dingen zullen grotendeels wel vol zitten. Dat is wel het voordeel van het park inderdaad. Als we bellen, kunnen we natuurlijk even informeren hoe dat zit, met de paarden in combi met andere gasten. Wil jij het evt nog een keer proberen vanmiddag? Ik kan vanavond/ morgen wel bellen.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:35

Ik heb ze nog niet aan de lijn gekregen, misschien dat het jou vanavond lukt.
Handig om het inderdaad meteen even na te vragen.

Jippie_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:18

Nou, ik heb even gebeld naar http://caitwickerzand.nl/. Er is nog één caravan voor 4 personen vrij (nr16 op het kaartje). Daarnaast ook nog 1 toerplaats voor de tent (T7 op het kaartje http://caitwickerzand.nl/sites/caitwick ... erzand.pdf). Op die tentplaats konden we wel iets neerzetten voor 6 personen (het is volgens mij geen mooie plek, maar ach). Dus het gaat er nu even om hoeveel mensen in een caravan willen en wie een tent ook prima vindt. Ik ben even vergeten te vragen naar de precieze kosten. Maar naar wat ik op de website lees, komt het ongeveer hierop neer:

caravan: 35 pp/weekend + 7,50 bedlinnen (verplicht) + 1,50 toeristenbelasting p nacht + paard 5 pp/nacht = ong 55 euro voor het weekend (excl hooi; 6 euro per baal en excl schoonmaak 30 euro)

tent (wel afhankelijk van hoeveel tenten enzo): +/- 35/6= 6 euro pp/nacht + 1,50 toeristenbelasting + 5 paard = 12,50 per nacht (excl hooi)

Ze hebben 6 weides en die zijn zo goed als vrij. We kunnen verschillende kleine weitjes maken en als we bang zijn voor voeren, mogen we een draadje zetten tussen paarden en omheining.

Ik heb afgesproken het in de groep te gooien en evt dit weekend terug te bellen voor een optie. De optie kan voor één week, dan wordt het reserveren (of niet) + een aanbetaling.

Dus heel graag reactie of we hiervoor gaan en wie dan in een caravan en wie in een tent wil. Hopelijk komen we dan een beetje uit... Als dat lukt, dan neem ik een optie, kan iedereen betalen en dan leggen we het vast.

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:27

Ik vind het oké, ik wil in de caravan :D.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:35

Fijn dat er opgenomen werd!
Konden ze nog vertellen hoe het met de paarden zit, zijn die weitjes voor iedereen van de camping vrij toegankelijk?

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:40

Matje dat staat halverwege de tekst.meeste weider zijn vrij, zelf eventueel verder opdelen o of een stuk voor de draad afzetten.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:43

Ah, had ik wel gelezen maar niet helemaal goed begrepen. (nu wel :D)

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:54

Haha

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 21:21

Mij maakt het totaal niet uit waar ik slaap, als ik maar wel kan slapen... Dus misschien de nachtbrakers en goede slapers splitsen?

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:37

Ik vind goede slaap ook erg belangrijk na een dag op mijn paard. Mijn moeder precies hetzelfde.

Nog even in de voorwaarde zitten speuren, kosten voor nog eens op een rijtje, gekopieerd van hun prijslijst.

Kampeertarieven:

Deze tarieven gelden op de dag van aankomst vanaf 13.00 uur tot de dag van
vertrek voor 11.00 uur.
Basistarief 2 pers. caravan / camper of bungalow-tent € 17,50 p.n.
Basistarief 2 pers. kleine tent € 14 p.n.
Extra tentje € 4,- p.n.
Extra persoon caravan / camper / tent € 3,- p.n.
Reserveringskosten
Wij rekenen € 5,- boekingskosten voor een reservering.

Familiecaravan (4 pers):

Deze tarieven gelden op de dag van aankomst vanaf 16.00 uur tot de dag van
vertrek voor 10.00 uur.
(1 2 pers. per en 2 losse bedden)
135 euro per weekeind
De reserveringkosten zijn: € 9,- per boeking.
Lakenpakketten zijn verplicht te huren. Deze liggen standaard in de bungalow en familiecaravan klaar wanneer u arriveert. De kosten voor een lakenpakket zijn: € 7,50 p.p.

Paarden:

Weidegang € 5,- per paard per dag Hooi € 6,- per baal

De toeristenbelasting in de gemeente Apeldoorn bedraagt: € 1,50 p. p. per nacht.

Is het geen probleem dat we voor 10/11 uur weg moeten zijn? Misschien dat de trailers(betaald?) wel langer mogen blijven staan zodat we nog een ritje kunnen maken?

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:33

Net aan mijn moeder ook even gevraagd en die vind het er leuk uitzien. Ze ziet zichzelf alleen niet in een tent liggen en een volle dag rijden met haar gezondheid. Dus als er nog plek is in de caravan, graag.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:31

Rijdt ze dan zaterdag niet mee Maartje? Of halverwege terug? Want dan zouden we een rustige dagtocht maken toch? Of bedoel je dat ze het niet beiden tegelijk kan?

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:32

Dan is de caravan ook vol denk ik? Maartje + moeder, Rebecca en Sharon? Of zijn er ook nog anderen die heel graag in de caravan willen?

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:34

Is voor ons trouwens echt heel dichtbij Esther! (halfuur met trailer denk ik?) Dus mocht er te weinig plek zijn wil ik ook best even thuis gaan slapen en er 's morgens vroeg gewoon weer staan. Als paarden maar kunnen blijven, da's wel makkelijk.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-13 16:21

Marleen, bedoeld Maartje haar moeder niet dat ze het na de grote rit niet ziet zitten om in een tentje te moeten slapen? :)

Super dat er nog plaats is! Vind het er erg leuk uitzien :D
Ik vind een tent prima :j

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:21

Eigenlijk slaap ik het liefste in de caravan maar als het niet anders kan

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:36

Klopt lois, mijn moeder kan met haar rug niet op een luchtbed slapen begreep ik.

Dan moeten we kijken of dat kan janet. Er is 1 twee persoonsbed en 2 losse. Ik kan ook in een tentje bij de caravan slapen, dan is er nog 1 plek in het tweepersoonsbed...( jammer dat het niet gewoon 4 losse bedden zijn)

Als er meer mensen zijn die liever niet in een tent slapen dan moeten we misschien verder op zoek? Er zijn enorm veel van dat soort vakantie plekken. Of de datum aanpassen, met Pinksteren is geloof ik een heel gewild weekeind.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:18

Pinksteren is wel het weekend dat iedereen kan? Dus wat mij betreft houden we dat zo. Anders duurt het weer zo lang voor we iets gepland hebben.
En Rebecca en Sharon willen misschien wel samen in het 2 persoonsbed? Dat jij dan in een tent gaat Maartje?

Daarom is het fijn als iedereen even reageert dit weekend, dan kunnen we een optie nemen en anders meteen verder gaan zoeken. :)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 21:52

Ben ik het ook mee eens hoor, mijn moeder en ik hebben het ook geregeld kwa vrij van werk met Pinksteren, dus zou ook wel zo fijn zijn.

Maar iedereen moet er inderdaad wel helemaal achter staan. Ik vind een tent bij de caravan eventueel ook goed.

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:04

Ik heb ook special vrij gevraagd met pinksteren en laat daarbij 2 maal 200% schieten.

Kk vind hey niet erg om met rebecca in 1 bed te liggen weet niet hoe zijn er in staat haha.

Jippie_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 09:09

Wie hebben nu nog niet gereageerd? Zij zijn namelijk op een tent (bij Maartje of op de tentplaats)aangewezen als ik een optie neem, dus wel fijn om te weten of dat ok is ;-)

Overzicht zoals ik het nu begrepen heb:

Caravan: Rebecca, Sharon, Janet, moeder Maartje
Tentje erbij: Maartje, ??
Tent op tentplaats: Resi_lover (sorry, wist even je naam niet :o ), Marleen, Esther, ??

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 10:46

Ja, en Grid, Annique misschien, Angela?
Ga de eerste 2 even pb'en of via fb benaderen... Janet, jij kunt het misschien even aan Angela vragen?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:40

Kan er eventueel geen luchtbed in de caravan bij?Of op de bank?

Tweepersoonsbed delen vind ik eventueel prima hoor :-)