Dat neemt echt een groot deel van je angst weg! Die zegt gewoon waar je heen moet rijden

Jouw route is ook wel zo dat je niet verkeerd kan rijden, je moet alleen maar rechtdoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Destino schreef:Naar mijn woonplaats is voor Judith wel minimaal 2 keer overstappen..
Dus Schiedam is dichterbij voor haar!
Judith ik kan je ook wel komen ophalen thuis, alleen zal je vriend je dan op moeten komen halen savonds..
Destino schreef:Heb je geen navigatie Judith?
Dat neemt echt een groot deel van je angst weg! Die zegt gewoon waar je heen moet rijden
Jouw route is ook wel zo dat je niet verkeerd kan rijden, je moet alleen maar rechtdoor
Judith_H schreef:Destino schreef:Heb je geen navigatie Judith?
Ik heb helaas geen navigatie, alleen op ro's mobiel maar die kan ik niet meenemen..
Kan wel vragen of ik die van mijn ouders mag lenen, maar dan gaan ze vragen waarvoor... En denk niet dat ze het snappen dat ik wil afspreken met een paar meiden van internet..
Destino schreef:Rianne zo denk ik ook hoor
Moest een keer met een vriendinnetje naar Rotterdam, zij vanuit Leiden en ik vanuit Utrecht CS. Stapte ik in de trein naar A'dam
Ben er in de Bijlmer uitgestapt en de eerste de beste NS meneer aangehouden en gevraagd hoe ik zsm in Rdam kon komen
Destino schreef:Heb je geen navigatie Judith?
Destino schreef:Judith, die mensen op stations vinden het helemaal niet vreemd als je zulke dingen dan vraagt he! En de meeste treinen stoppen wel op tussengelegen stations
Kimberleij schreef:Opzich is Schiedam dan makkelijker met de trein voor Judith en rianne, hoeven ze amper over te stappen..
Maar is weer lastiger voor Chantal en lianne..
Lastig
Suuszels schreef:Die mensen zijn daarvooren ze hebben vast wel stommere vragen gehad hoor.
Op een of andere manier zie ik er altijd uit alsof ik bij de NS werk geloof ik, ik heb echt al een stuk of 6 keer gehad dat oudere mensen aan mij gingen vragen welke trein ze moesten hebben en vanaf welk spoor
Of als Judith eerst naar Schiedam komt en dan met jou mee rijdt Kim? (als jij dat goed vindt?)
Suuszels schreef:Nee niet eens
Denk dat ik er gewoon aardig uitzie, mensen gaan ook altijd hele verhalen tegen mij vertellen bij de bushalte ofzo
En blauw met geel is de NS toch?
Suuszels schreef:Mij maakt het niet uit.. stemmen? even aanvullen, kunnen we daarna tellen wie de meeste voorkeuren heeft?
Meeting bij Chantal: Suzanne Chantal*
Meeting bij Kim: Suzanne Chantal
Ik denk dat het voor mij niet heel veel scheelt Kim, denk 10 minuten ofzo?