Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arashah schreef:als het voor mij makkelijk te beteiken is en niet al te ver dsn wil ik wel mee doen als spook, ik heb een perfecte outfit in gedachten XD!! ik kom uit friesland en heb auto maar ik wil niet aan andere kant van nederland moeten rijden (en het liefst niet middennacht nog naar huis toe moeten.
maar als het in weekend is en centraal gelegen ben ik zeker van de partij als spookje!
maar persoonlijk vind ik twaalf jasr erg jong en als het middennacht is dan willen de meeste ouders biet dst hun jonge kinderen buiten rondzwerven. minimum leeftijd opschroeven of twee spooktoxhten organiseren? ik ben 21 maar als er kids van 12 jaar zijn voel ik mij wel verantwoordelijk voor hun, voor iedereen trouwens. of denk ik nu raar?
Sani schreef:12 jaar lijkt mij een goede.
En dan groepjes vormen waarbij de 12jarigen in elk geval onder begeleiding van 18+ rondlopen ( of eventueel ouder ).
quera schreef:Arashah schreef:als het voor mij makkelijk te beteiken is en niet al te ver dsn wil ik wel mee doen als spook, ik heb een perfecte outfit in gedachten XD!! ik kom uit friesland en heb auto maar ik wil niet aan andere kant van nederland moeten rijden (en het liefst niet middennacht nog naar huis toe moeten.
maar als het in weekend is en centraal gelegen ben ik zeker van de partij als spookje!
maar persoonlijk vind ik twaalf jasr erg jong en als het middennacht is dan willen de meeste ouders biet dst hun jonge kinderen buiten rondzwerven. minimum leeftijd opschroeven of twee spooktoxhten organiseren? ik ben 21 maar als er kids van 12 jaar zijn voel ik mij wel verantwoordelijk voor hun, voor iedereen trouwens. of denk ik nu raar?
Ja vind ik ook wel
Inney schreef:We hebben hier wel veel bos, maar ik heb geen idee wat er mogelijk is.
Jammer dat het in oktober niet zou kunnen. Maart is al gelijk weer een half jaar verder. Maar wat niet kan, dat kan niet!