Ik denk dat qua aanmeldingen 23 of 30 september dan het beste is. Hebben we alleen wel meer fotografen staan dan modellen maar die vinden we wel weer (en nog niet iedereen had ingevuld....).
Dan is het alleen nog een kwestie van modellen vinden maar dat moet vast wel lukken? Als iedereen even kijkt of ze nog iemand weten die wel zou willen?
Ik had mijzelf voor september nog niet ingevult, omdat ik dat pas weet wanneer ik mijn rooster van mijn studie heb. Die krijg ik begin september geloof ik
Ja precies Roos.. en dan ook de locatie erbij vermelden als je er al uit bent.. anders heb je straks genoeg mensen en dan haken ze weer af vanwege de locatie..
Ik vind alles prima! Het lijkt me super leuk zo'n foto dagje! De zaterdag heeft mijn voorkeur.
Fee_
Geplaatst: 02-08-12 01:36
Als er te weinig modellen zijn op een dag dat ik kan, wil ik er nog wel eens 10000000x over na denken om als model te komen ipv fotograaf. Lijkt me super gaaf om eens zulke gave foto's te hebben, maar ik denk niet dat ik het durf.
Fee dat durf jij! ik had in het begin ook zoiets van aarrgh hellup maar echt waar al die fotografen bijten niet en het is best leuk om te doen zeker om het eindresultaat te zien!