[besloten] (tinker)Meeting Hallerbos België

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Re: (tinker)Meeting Hallerbos België?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 00:47

Nu we gaan het zien, blijven hopen en duimen!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-12 19:34

DE TINKERBOSRIT IS AFGELAST!

Hij zal verplaatst worden naar een andere datum, dit ivm het slechte weer. Wij willen het beste voor onze mede-ruiters en dit zal 't m zeker niet worden. Het is jammer MAAR niet getreurd! De rit wordt gewoon VERPLAATST! Datum gaat nog besproken worden.

We zien jullie alvast een beetje later en kleed jullie lekker aan, want met dit lelijke weer wil je niet verkouden worden ;)

Groetjes,
Oona & Kaat

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 20:01

Heel erg spijtig, maar ik hoop dat ik misschien mee kan met de volgende datum dan ;)

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 21:42

Wat jammer dat jullie de bosrit moeten verplaatsen, maar met dit weer is het inderdaad geen goed idee om te gaan rijden.

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 11:19

heb je evt mss al een idee voor een datum? dan kan ik ervoor zorgen dat ik zeker niet moet gaan werken die dag

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-12 11:32

Nee, nog niet. Maar het zal alleszins niet meer in november worden, ik en Lor hebben begin December examens.. Ik begin op 6 december en eindig de 17de. Misschien zijn de 22de of de 23de December wat? Is wel nét voor de feestdagen. Anders het weekend van 29-30 december of het weekend van 5-6 januari, maar meestal moet ik ergens naar toe in dat weekend.

Als het weer te slecht blijft in deze maanden gaat het wss in de krokusvakantie worden of misschien al meer richting lente.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 11:38

Nu we komen er wel uit :)

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 12:39

Ik heb spijtig genoeg wel examens in januari en dus blok eind december :(

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-12 12:57

Ah, das idd balen.. We zijn wel van plan de datum samen te bespreken zodat het voor (bijna) iedereen past :)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 00:24

Even een schopje omhoog.

Om onze Tinkerbosrit terug het leven in te blazen en om het voor iedereen gemakkelijk te maken gaan we stilletjes aan een nieuwe datum beslissen. Dit wil ik samen met jullie doen, zodat het voor iedereen gemakkelijk(er) is. Zo hebben jullie ook voldoende tijd om de bijkomende zaken te regelen. Ik zal ook binnenkort aan de affiche beginnen, zodat jullie die weer kunnen gaan op hangen/uitdelen. Doe dit ook; hoe meer zielen hoe meer vreugde! Het helpt al een hoop als je het gewoon even vraagt om het in je plaatselijke ruiterwinkel te plaatsen. Ook gewoon door vertellen aan je collega's of vrienden kan alvast helpen.

Ik heb ook een facebookpagina aangemaakt voor het gemak. Alles wat er op deze pagina gebeurt zal ik ook in het topic plaatsen zodat de mensen die bewust geen facebook hebben toch gewoon kunnen mee volgen en niet 'gediscrimineerd' worden. Even een linkje voor de geïnteresseerden: http://www.facebook.com/groups/399263973482152/

Er staat natuurlijk nog niet veel op omdat de rest nog allemaal beslist moet worden met jullie. Suggesties zijn welkom! Datum's dan nog het liefst!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 01:03

Hopen dat ik nieuw vervoer vind ook voor de nieuwe datum die gekozen zal worden :).

xLauLaUx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 11:05

Ik had het in een ander topic al gezegd, mijn camera laat het de laatste tijd nogal afweten, maar als het maar draait om een paar simpele sfeerbeeldjes wil ik het alsnog graag doen voor de tinkerrit.
Of ik moet Dieuwke witte vlekken gaan geven :+
Lor, als het zeker is dat ik meekom en ik vertrek van aan zee kan ik aan m'n pa vragen of hij nu ook zin heeft om je mee te brengen.

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 11:26

Denk dat je beter meteen een datum in het voorjaar kan plannen, in de winter
Is de kans op afzegging erg groot en als mensen het een paar keer moeten afzeggen
Wat ze met moeite hebben geregeld ,is de kans groot dat ze gaan afzien.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 11:58

Het is ondertussen al besloten dat het in de Lente wordt, dit qua gemak en ook omdat in de Lente de boshyacinten in bloei staan. (Wat écht een trekpleister is, super mooi!)

Afbeelding

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:33

xLauLaUx schreef:
Ik had het in een ander topic al gezegd, mijn camera laat het de laatste tijd nogal afweten, maar als het maar draait om een paar simpele sfeerbeeldjes wil ik het alsnog graag doen voor de tinkerrit.
Of ik moet Dieuwke witte vlekken gaan geven :+
Lor, als het zeker is dat ik meekom en ik vertrek van aan zee kan ik aan m'n pa vragen of hij nu ook zin heeft om je mee te brengen.

Zou wel leuk zijn, maar als dat niet zo is begrijp ik dit natuurlijk :j

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 13:11

Ooh leuk dat het in de lente is! Want in januari heb ik examens, februari wordt ook een drukke maand met skivakantie enz. Dus had al schrik dat het niet gaat lukken. Al hangt het natuurlijk vooral af of mijn ouders willen/kunnen rijden of dat ik op een andere manier vervoer vind. Moest ik nu niet met paard kunnen komen kan ik misschien met het openbaar vervoer komen (is dit mogelijk?) met hond en camera. Niet dat ik zo'n prachtige foto's kan maken, ben geen talentje maar heb wel spiegelreflex met enkele lensjes dus kan ook wel voor wat sfeerfoto's zorgen :)

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 13:25

Hallo, Ik hou jullie topic al een tijdje in de gaten. Niet vanwege de tinkerrit, (heb geen tinker meer) maar ik wil er zelf van de lente graag heen om foto's te gaan maken. En mocht ik toevallig die dag kunnen dat jullie gaan, zou ik ook graag een paar foto's van jullie erbij nog willen maken..

Dus ik blijf even volgen :j

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 13:41

Dat zou erg leuk zijn Mayling27! We gaan wel nog moeten zien hoe we dat gaan doen qua mensen op het ruiterpad. Ik wil het namelijk toch allemaal legaal doen en zou het dan nog eens willen navragen. We hadden het al nagevraagd en hebben toen antwoord gekregen dat de fotografen niet op het ruiterpad mochten maar wel op de gewone paden (de ruiterpaden doorkruisen soms de gewone paden.. maar dat lijkt me moeilijk qua timing)

Er is trouwens een poll geplaatst op de facebook pagina. Het gaat om welke maand jullie het liefst hebben. April is tot nu toe de lieveling, mits het dan paasvakantie is én de boshyacinten in bloei staan.

Deze datum's heb ik al eens besproken, gelieve te zeggen wat jullie het liefst hebben. 'Van 1 april tem 14 april is het paasvakantie. We kunnen evt de 1ste gaan, dan is het paasmaandag en ik denk dat iedereen dan thuis is? Of we het weekend 6-7 of het laatste weekend 13-14april. In mei is het de woensdag (1 mei) ook wel de Dag vd Arbeid en de 9de & 10de ben ik ook thuis (Hemelvaart en vrijdag doe ik de brug)'

xLauLaUx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 13:59

Nee Kaat, 10 april niet want dan zijn jij en nouch bij mij voor men verjaardag :p

1 april zou opzich wel moeten lukken!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 14:10

Juist :P 1 april was het vorig jaar wel super weer! (Heb nog een shoot die dag gehad)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:43

Hoi, ik woon weliswaar in Nederland, maar dicht bij de grens, ik zag toevallig dit topic, dus gelezen en het lijkt mij ook wel leuk om aan te sluiten indien dat mag en past? :)

Ik zou dan alleen wel mijn Haflingermerrie meenemen omdat mijn Tinkermerrie niet zo makkelijk op de trailer is, en mijn Tinkerruin is nog maar 3,5 en kort / beperkt onder het zadel, dan zou zo'n rit teveel zijn qua reis, rit en alle indrukken :)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 19:46

Hallo! Leuk dat je eventueel wel mee wilt!

Jammer dat je Tinkermerrie niet gemakkelijk op de trailer is. Dat is wel spijtig, want we willen het natuurlijk een heuse 'Tinker'rit houden. Maar ik wil wel een uitzondering maken; één persoon met een paard van een ander ras kan geen kwaad, zolang de Tinkers maar in zijn meerderheid zijn hé ;)

Heb je facebook? Zoja, is het misschien interessant om onze fb pagina te bekijken. De link staat hierboven ergens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:55

Oh als je het echt een Tinkerrit wilt hebben dan trek ik me terug, dacht begrepen te hebben dat er meer andere rassen mee gingen. Zoals xLauLaUx, hetlevenwint. Dan komt het wel een andere keer. No problem :)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 19:59

Nee hoor! Je mag zeker komen! :D Hetlevenwint heeft een Tinker en xLauLaUx komt waarschijnlijk gewoon als fotografe. :) Ik heb je toegevoegd, je bent zeker welkom! Eén haflinger gaat het verschil niet maken.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:04

Um Maya ik heb een irish cob (tinker) hoor :).
Ik denk dat je het hebt op mijn vorig vervoer geweest, dat ging samen met een arabier geweest zijn (dus ik met tink en iemand anders met arab) maar dat is toen niet door gegaan.