Wij komen morgen niet, paarden zijn vandaag op hol geslagen door een losgebroken shetlander die ons bleef achtervolgen waardoor we ze ook niet meer stil kregen. Ik ben met mijn hoofd tegen een dikke tak aan geknald en eraf gevallen en mijn paard is door de draad gegaan en met zadel op zijn buik over een hek gesprongen. Wij gaan het dus morgen even rustig aan doen. Gelukkig alleen maar schaafwonden en flinke schrik. Ik heb Lonneke al een mail gestuurd.
Oei heftig zeg. Ik kan eventueel proberen mijn 2 jarige ook mee te nmen. Maar dan moet ik die meenemen dan pap gelijk terugrijden die mijn volbloed op gaat halen dan die 2 jarige terugbrengen en vervolgens de volbloed weer terug. Want hebben helaas maar een 1 paards trailer.
ik heb me afgemeld.. Ben al een paar dagen ziek en slaap bijna niet... Dus ik denk dat het voor jullie zo wel uitkomt, een paard en fotograaf die beide uitvallen..
Jammer dat het zo gelopen en dat veel op laatste moment afzeggen. Zeker omdat je nu al merkt dat het weer steeds slechter wordt en je dus over een paar weken ook geen fotoshoots meet kunt regelen.
Nou net precies terug en ondanks dat we maar met zijn drieën waren, was het toch echt heel gezellig. Heb ook al een aantal mooie foto's gezien dus nu afwachten!