Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eszelon4ever schreef:jaaaakun je niet iemand anders dan op cheyenne doen
mare ik vind het ook alle 2 al goed kan ik nog ff langer uitslapen
Femke_L"]
[quote="mijntjuh schreef:dan moet ik nog even kijken of ik wel mee ga, ik stuur amy ook nog wel even een pbtje. kijken wat zij er zelf van vind.
mandybeauty"]
[quote="Eszelon4ever schreef:jaaaakun je niet iemand anders dan op cheyenne doen
mare ik vind het ook alle 2 al goed kan ik nog ff langer uitslapen
Femke_L schreef:we willen graag nog iets eerder vertrekken zodat amy echt zeker van kan zijn dat ze optijd terug op stal is...zou 11 uur ook een goede tijd zijn??
ook zal ik even rinske, aukje, djoontje en sweetcindy pb-en want die wouden misschien ook komen...!!
ghislaine"]
[quote="Femke_L schreef:we willen graag nog iets eerder vertrekken zodat amy echt zeker van kan zijn dat ze optijd terug op stal is...zou 11 uur ook een goede tijd zijn??
ook zal ik even rinske, aukje, djoontje en sweetcindy pb-en want die wouden misschien ook komen...!!
fjordie56 schreef:Ik kan om zowel 11 uur als wel 12 uur. Maar mijn voorkeur gaat uit naar 12 uur, omdat ik dan samen met Mijntje naar de parkeerplaats kan rijden en natuurlijk ook weer terug.
Verder had ik ook nog een vraagje wat men verwacht van de rit? De Vughtse hei is groot, maar met 3 uur heb je hem met een beetje Tempo rit wel gezien. En heeft iemand al een route bepaald of gaan we in de wilde weg rond rijden.
Gho, wat kan ik toch lastige vragen stellen. Maar daar heb ik zo mijn redenen voor. Sorry!
XXX Michelle en (_) van Sasja en Rhana
Eszelon4ever schreef:idd gewoon een leuke rit met routes die we dan bepalen