ijzere man- meeting... (Vught, N-B)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 09:03

kijk als je om 12 uur afspreekt, dan kun je drie uur rijden op de vughtse hei, dan ben je om drie uur klaar en is iedereen lang en breed voor het donker thuis.maar moet natuurlijk even kijken wat de rest ervan vind, dus vinden jullie 12 uur te laat???

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 18:05

ik vind 12 uur opzich ook wel goed hoor.. idd dan kunnen we nog zwaar lang rijden.. maar we moeten tog kijken met de wintervacht enzo wij kunnen tog niet zo veel doen.. en amy die komt eerst naar ons en dan nog lang rijden dus wat mij betreft is 12 uur ook goed

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:52

Voor mij maakt het echt niet uit. 11 uur is goed, maar 12 uur is ook hartstikke goed.
Oja nu is er dus ook de mogelijkheid dat ik Beauty meeneem en niet Cheyenne, maar dat is nog even afwachten Haha!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:59

jaaaa Haha! kun je niet iemand anders dan op cheyenne doen Tong uitsteken
mare ik vind het ook alle 2 al goed kan ik nog ff langer uitslapen Tong uitsteken

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 20:43

Eszelon4ever schreef:
mare ik vind het ook alle 2 al goed kan ik nog ff langer uitslapen Tong uitsteken

haha ik dnek niet dat mijn opa het zo leuk zal vinden als ik andere mensen zomaar op zijn paard laat rijden. Dus sorry mensen, kan er ook niets aan doen.
En over dat lang uit slapen, ja dat zou ik nou eindelijk ook wel weer eens willen. Zo'n proefwerk week is zeer vermoeiend al zeg ik hetzelf Slapen

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 21:52

Femke_L"]
[quote="mijntjuh schreef:
dan moet ik nog even kijken of ik wel mee ga, ik stuur amy ook nog wel even een pbtje. kijken wat zij er zelf van vind.

en niet amy alleen hoor....

er zijn ook meisjes bij die uit den bosch komen en die moeten nog op de fiets naar huis en die mogen niet door het donker en het word echt al heel vroeg donker!!

maar als jij kan regelen dat het voor iedereen oke is...vind ik het best....maar u was bijna voor iedereen 11 uur oke!!!
[/quote]

Ja.. ik moet dus een uur fietsen vanaf daar ongeveer.. en ik mag opzich wel door het donker maar wil liever niet door de polder in het donker.. Tong uitsteken En verder is 11 uur wel ok..
Liesje_Lover fietsen wij dan samen? Misschien dat er nog meer mensen mee fietsen vanuit Den Bosch?
Ik weet alleen dus niet precies waar de Vughtse Hei ofzo is Bloos Maar daar komen we wel uit!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 22:04

mandybeauty"]
[quote="Eszelon4ever schreef:

haha ik dnek niet dat mijn opa het zo leuk zal vinden als ik andere mensen zomaar op zijn paard laat rijden. Dus sorry mensen, kan er ook niets aan doen.
En over dat lang uit slapen, ja dat zou ik nou eindelijk ook wel weer eens willen. Zo'n proefwerk week is zeer vermoeiend al zeg ik hetzelf Slapen
[/quote]

ow ow sorry daar had ik niet meer bij nagedacht ja sorry Bloos! Bloos! Bloos!

mare ik snap dat je niet door de polder mag zou ik ook echt niet mogen hoor.. maar als jullie samen komen is dat al wat beter Haha!

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 23:52

Ik kan om zowel 11 uur als wel 12 uur. Maar mijn voorkeur gaat uit naar 12 uur, omdat ik dan samen met Mijntje naar de parkeerplaats kan rijden en natuurlijk ook weer terug.

Verder had ik ook nog een vraagje wat men verwacht van de rit? De Vughtse hei is groot, maar met 3 uur heb je hem met een beetje Tempo rit wel gezien. En heeft iemand al een route bepaald of gaan we in de wilde weg rond rijden.

Gho, wat kan ik toch lastige vragen stellen. Maar daar heb ik zo mijn redenen voor. Sorry!

XXX Michelle en (_) van Sasja en Rhana

ghislaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 02:10

Femke_L schreef:
we willen graag nog iets eerder vertrekken zodat amy echt zeker van kan zijn dat ze optijd terug op stal is...zou 11 uur ook een goede tijd zijn??

ook zal ik even rinske, aukje, djoontje en sweetcindy pb-en want die wouden misschien ook komen...!!

Sorry maar ik kan niet komen, wij hebben die dag een suprise op stal. Volgende keer beter,,

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 09:35

ghislaine"]
[quote="Femke_L schreef:
we willen graag nog iets eerder vertrekken zodat amy echt zeker van kan zijn dat ze optijd terug op stal is...zou 11 uur ook een goede tijd zijn??

ook zal ik even rinske, aukje, djoontje en sweetcindy pb-en want die wouden misschien ook komen...!!

Sorry maar ik kan niet komen, wij hebben die dag een suprise op stal. Volgende keer beter,,
[/quote]

jammer en inderdaad volgende keer beter!!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 09:36

fjordie56 schreef:
Ik kan om zowel 11 uur als wel 12 uur. Maar mijn voorkeur gaat uit naar 12 uur, omdat ik dan samen met Mijntje naar de parkeerplaats kan rijden en natuurlijk ook weer terug.

Verder had ik ook nog een vraagje wat men verwacht van de rit? De Vughtse hei is groot, maar met 3 uur heb je hem met een beetje Tempo rit wel gezien. En heeft iemand al een route bepaald of gaan we in de wilde weg rond rijden.

Gho, wat kan ik toch lastige vragen stellen. Maar daar heb ik zo mijn redenen voor. Sorry!

XXX Michelle en (_) van Sasja en Rhana

laten we het dus maar op 12 uur houden dat is inderdaad ook wel goed als het voor iedereen zo goed is!!

wat we verwachten van de rit?? niet al te veel gewoon veel lol hebben en gezellig kunnen kletsen!! als we al eerder klaar zijn dan gaan we gewoon weer naar huis...is toch ook oke???

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:02

idd gewoon een leuke rit met routes die we dan bepalen Lachen

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 13:56

Eszelon4ever schreef:
idd gewoon een leuke rit met routes die we dan bepalen Lachen

ja inderdaad we zien dan vanzelf wel. je kunt er moeilijk verloren rijden en als dat al gebeurd ja dan wordt de boktrit meteen een survivalritje Tong uitsteken
Nee zonder gekheid, het gaat om de lol en we kennen de heide goed genoeg om niet verloren te rijden. Dus dat komt allemaal wel goed.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 15:39

jaa idd dar komt allemaal goed vertrouw nou maar op ons Lachen

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 00:51

Hallo Allemaal,

Vertrouwen op jullie!! Tong uitsteken Nee, ik vertrouw liever op mezelf Knipoog .

Het gaat me ook niet om het verdwalen. Ik ben een echte Vughtse. Mijn opa en oma hebben altijd het café gehad aan de kant van het bos en loop daardoor al mijn hele leven door dat bos. Je kunt me blindoeken en ergens droppen in het bos en ik loop zonder probleem naar huis.

Het is meer dat Rhana niet houd van opsluiting en we (Mijntje en ik) daar dus rekening mee moeten houden. Hier heeft ze alleen last van bij grote groepen. Wanneer ik met haar en 1 of 2 andere pony's/paarden rijd is er geen probleem, maar anders kan ze lekker bokken op smalle paden. Verward En ik wil haar toch laten wennen aan grote groepen. Want mijn motto is hoe meer zielen des te meer vreugd.

Vandaar mijn vraag. En als het een rit word met uren alleen maar stappen, ga ik niet mee. Sasja is geschoren en Rhana word geschoren en zij willen graag bewegen. Ze zijn dan ook gewend om lekker temporitjes te rijden. (met namen Sasja) Geen cross, maar gewoon lekker flinke stukken draven.

Vandaar mijn vraag, wat jullie van de rit verwachten.

Ik hoop dat ik nog een paar antwoorden meer krijg dan alleen maar een gezellige rit. Want dat had ik ook nog wel kunnen bedenken . Je gaat geen meeting organiseren om elkaar te negeren. Knipoog

Sorry dat ik zo lastig ben.

XXX Michelle

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 10:30

ja tuurlijk gaan we ook wel draven en galloperen enzo!! en ja we houden rekening met iedereen!!

we zullen ook gewoon rekening houden met rhana...als jij denkt dat een pad te smal is dan gaan we daar gewoon niet in!!

en nee we gaan geen uren rondstappen...maar we zullen wel af en toe stukken stappen, maar der zit heus ook wel tempo in hoor!!

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 11:29

en voor degene die niet met paard komen dan?

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 11:53

Ok! We zien volgende week zondag wel.
Ik heb gisteren alleen besloten vandaag niet te gaan scheren, dus dat doen we waarscheinlijk volgende week zaterdag. Dus kunnen we zondag wel gewoon mee.

En hoe zit het met de mensen op de fiets. De Vughtse hei is zo opgeknapt dat het voor paarden en rupsvoertuigen wel erg geschikt is, maar voor fietsers een stuk minder. Ik denk toch dat het bepalen van een route niet onverstandig was geweest. Want dan had je namelijk enkele vaste punten in kunnen plannen waar je elkaar weer even tegen komt. Anders is het voor de fietsers niet de moeite waard als je elkaar voor de rit even ziet en aan het eind. Kan me voorstellen dat je daar geen uur voor gaat fietsen.

Sorry, maar als jullie vinden dat ik te veel zeur moet je het gewoon zeggen. Bloos Bloos!

XXX Michelle

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 12:17

ik had het er net met michelle over op msn en ze vroeg mij of iedereen wel verzekerd is en dat vond ik een hele goede vraag...

dus mijn vraag is iedereen verzekerd en niet dat jullie mij of mandy of iemand anders straks aansprakelijk stellen!!

laat hier A.U.B iets van weten!!

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 16:56

Ik ben waarschijnlijk wel verzekerd hoor..zorgen mijn ouders wel voor en als er iets gebeurd is het me eigen schuld!

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 17:07

Rhana en Sasja hebben hun eigen verzekering. Dus wie daar ook op stapt is verzekerd. En je kunt nu wel zeggen als ik mee ga en er gaat iets mis, is het mijn eigen schuld. Maar wanneer er echt iets serieus gebeurd!
Ik spreek uit ervaring als ik zeg, dat men dan toch ergens iets probeerd te verhalen om zelf niet voor de kosten op hoeft te draaien.
Dus vandaar.

Maar als je of je ouders WA verzekerd zijn. Is 1 paard meeverzekerd alleen moet dat wel gemeld zijn bij je verzekring.

XXX Michelle

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 18:39

ja mijn verzorgpaarden...dus ook die van joyce...zijn gewoon verzekerd!! wij hebben namelijk al een keer een klein ongelukje gehad dus toen wisten we dat onze paarden verzekerd waren!!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 20:07

jep ik ben ook verzekerd en de paarden dus ook.. (vind het een beetje onveilig eigenlijk ook)
onze paarden hebben ook een supervacht dus daar kun je wel mee draven enzo maar zodra ik zie dat ze het moeilijk krijgen wil ik wel gaan stappen want die andere doen maakt me nie uit..

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 01:56

Hallo,

Ik denk dat je een rit afwisselend moet maken. Stukken lekker stappen, dan weer draven en waar mogelijk een klein handgalopje. We gaan onze paarden niet afmatten. Lachen Althans dat was ik niet van plan.

XXX Michelle (die nu echt moet gaan slapen het is al bijna 01.00 uur)

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:15

nee ik ook niet.. doen we nooit.. maar ff een vraagje ik heb vandaag buiten gereden en zulke koude voeten Haha! iemand suggesties hoe ik ze zolang mogelijk warm kan houden Tong uitsteken