Last-minute modellenshoot (Drenthe)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jorinda

Re: Last-minute modellenshoot (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:40

Daarom moet je dus nooit dingen afzeggen voor een fotomeeting, dit soort dingen gebeuren regelmatig en als ik ervoor kan kiezen om op een ander moment meer portfoliomodellen te hebben als we hè verplaatsen dan kies ik daarvoor. Ik betaal er ook gewoon mijn treinkaartje voor en mijn camera 'slijt' ook. En ik krijg geen rooie cent van jullie. Vind ik niet erg maar dan vind ik het wel zo respectvol als jullie ons ook begrijpen ;)

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:57

Ik begrijp jullie tuurlijk maar het blijft jammer
Als je weinig mensen hebt is het minder leuk dan meer mensen :)
Maar vandaag er toch nog een leuk dagje van gemaakt :) (jaja ik zag jou nog haha)

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 23:00

Jorinda__ schreef:
Daarom moet je dus nooit dingen afzeggen voor een fotomeeting, dit soort dingen gebeuren regelmatig en als ik ervoor kan kiezen om op een ander moment meer portfoliomodellen te hebben als we hè verplaatsen dan kies ik daarvoor. Ik betaal er ook gewoon mijn treinkaartje voor en mijn camera 'slijt' ook. En ik krijg geen rooie cent van jullie. Vind ik niet erg maar dan vind ik het wel zo respectvol als jullie ons ook begrijpen ;)

Ik vind het zelf ook super (uhh hoe zeg je dat ) aardig dat jullie zoveel tijd er in steken, maar snap de reactie svan mensen ook wel.
Maar je hebt er gelijk in :)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-12 23:02

Er stond gisteren ook wel heel veel regen voorspeld voor vandaag, en ik vind het nou niet bepaald leuk om mijn nieuwe camera uit te testen of hij wel waterdicht is := Uiteindelijk viel het wel mee, maar toch, je zult maar ineens een stortbui op je camera krijgen ;)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:23

Dat heb ik al eerder gehad deze maand, en liever niet weer :P