Wie is voor??
Loran
Susasuus
Wie is tegen??
Jorinda_
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jorinda__ schreef:Kan je niet met iemand meerijden Natasja?
Dat valt inderdaad mee Saskia, maar wat als we zeg maar met 15 mensen hadden afgesproken en 6 mensen zeggen ineens af, vlak van te voren? Dan zitten de andere 9 ineens met hogere kosten...
Loran schreef:http://www.barbecuebus.nl/site/ , oftewel, de BBQbus, die ik als voorstel opperde
Zoals ik uitgerekend heb, komen de kosten ONDER de 10,- pp (uitgaande van 13 personen).
Hoe meer personen hoe goedkoper.
De kosten voor 10 personen zijn 13,- p.p
En dan zelf drinken meenemen
Wie is voor het voorstel??
Loran
Susasuus
Jorinda_
Elegante05
Sandra (Pekel)
Wie is tegen voorstel??
Max. afzegging is 2 weken voor data, dus 6 Juli uiterste afzegdata ( 7 juli dan bestellen).
Zeg je nadien af, dan wordt er de kosten wel gerekend..
Voor 20/7 zorgen we er dan voor dat we het bedrag (pp) bij diegene hebben gebracht/overgemaakt, zodat op de 21e bij aflevering betaald kan worden (en we niet nadien nog moeten afrekenen bij diegene, is niet fijn nl.)
*Extra info bijgevoegd..
Graag kopieren + naam invullen*
Loran schreef:http://www.barbecuebus.nl/site/ , oftewel, de BBQbus, die ik als voorstel opperde
Zoals ik uitgerekend heb, komen de kosten ONDER de 10,- pp (uitgaande van 13 personen).
Hoe meer personen hoe goedkoper.
De kosten voor 10 personen zijn 13,- p.p
En dan zelf drinken meenemen
Wie is voor het voorstel??
Loran
Susasuus
Jorinda_
Elegante05
Sandra (Pekel)
doranka (meeden)
Wie is tegen voorstel??
Max. afzegging is 2 weken voor data, dus 6 Juli uiterste afzegdata ( 7 juli dan bestellen).
Zeg je nadien af, dan wordt er de kosten wel gerekend..
Voor 20/7 zorgen we er dan voor dat we het bedrag (pp) bij diegene hebben gebracht/overgemaakt, zodat op de 21e bij aflevering betaald kan worden (en we niet nadien nog moeten afrekenen bij diegene, is niet fijn nl.)
*Extra info bijgevoegd..
Graag kopieren + naam invullen*