Veel plezier Sandra, Wat leuk dat ze daar ook een fjord hebben Goede reclame voor de camping een fjord die over het hek de gasten de camping op kijkt Wie kan dat nu weerstaan Ben benieuwd wat voor ideeen je allemaal voor ons in petto heb Heb ook ff in jullie profiel gekeken, veel leuke fjordsels ! Denk dat ons weekend helemaal top word Leuk ook dat jullie mijn profiel leuk vinden, had hem pas weer helemaal aangepast ( stond nog veel oude info op )
Silence
Ja dankzij de eigenaren van de camping heb ik een fjord haha.
Helaas loopt Jimmy kreupel, dus ik denk dat het een rustig dagje wordt morgen ipv de geplande Enjoy The ride maarja zijn gezondheid gaat voor. Heb het net goed gekoeld, misschien helpt dat. Maar twijfel of het dan slim is om hem bijna 25 te laten lopen ook al zou het over zijn morgen.
hè wat jammer! Ja je moet hem ook niet over belasten als ie vandaag kreupel was. Hoop dat hij weer snel helemaal goed is! En dat je er weer lekker op uit kan trekken.
aalstreep
Geplaatst: 12-05-12 12:10
ik denk dat je beter een beetje rustig aan met hem kan doen. julia loopt ook wel vaker kreupel, als ik dan denkt dat het over is en ik ga rijden loopt ze na de rit weer net zo slecht als in het begin. meestal ga ik de eerste tijd ff met haar wandelen, dan kan het been weer wat sterker worden.
aan de andere kant kan ik vanaf de computer niet inschatten hoe erg het is misschien valt het wel mee. cool gel werkt bij julia altijd erg goed, ik gebruik die van hobb. dat blijft lekker lang koud. ( wel goed je handen wassen, anders hou je een halve dag diepvries vingers. )
lastig indd. Heb archy en cammy eigenlijk nog nooit kreupel gehad zonder dat ik wist waar 't vandaan kwam. Heb ooit alleen beide letterlijk op 3 benen uit 't land gevist. Nou dan slaat je hard wel een paar x over! Op 3 benen is vaak erg foute boel.
Silence
Nou groot gelijk hoor Lijkt me heerlijk op de Veluwe! Wat een pech Sandra.. Heb je nog wel een leuke dag gehad ? Gelukkig heb je wel super weer dit weekend! (Ten minste, het was hier goed te doen vandaag!)