Hee Airborn, ik ga naast jou klimmen, wij zijn qua omvang wel hetzelfde denk ik, alleen ben jij langer. Moet ik nog een broek voor je meenemen? Ik heb XL in mn joggingsbroek, hoop alleen niet dat ie te kort is...
Hehe, lief aangeboden wollie. Ik neem mn sportbroek wel gewoon mee, en als die dan wat zweterig ruikt moeten jullie maar denken dat ik hard gesport heb
Hmmmm, zo eens uitzoeken hoe ik dr kom en hoe laat ik dan weg moet, lol
oeh, meiden, dr schiet me toch een spier dwars in mn nek zostraks! Hoop dat die met slapen weer normaal gaat doen en ik dr geen migraine aan over houd, anders word het niets morgen..
Als het trouwens niet de moeilijk rijden is, kom ik met de auto
annepaardoes
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-12 09:38
Nancy wil jij mij dan even sms'en als je met de auto komt. Dan loop ik namelijk rechtstreeks naar het klimcentrum Als ik niets hoor dan blijf ik wel gewoon bij Brabantse poort wachten.
Ligt het een beetje buiten het centrum?? Of moet ik dat keizer karelplein over dan?? Want die haat ik echt..
annepaardoes
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-12 09:43
_Nancy schreef:
Ligt het een beetje buiten het centrum?? Of moet ik dat keizer karelplein over dan?? Want die haat ik echt..
Even op google maps gekeken maar het ligt dicht bij de snelweg. Via de A73 kan je zo een afslag nemen en dan ben je er al bijna. (Daarna nog 3 keer rechtsaf) Edit: oh nee uden. Eerst A50 en dan A326. Langs Wijchen. Die gaat later al over op de wijchenseweg.