Maar nu nog deze dingen: Waar spreken we af? Hoelaat? Uhm, wat nemen we mee ofzo Wij gaan naar de efteling en nemen mee...
xVelientje
Geplaatst: 30-03-12 16:13
Indd we moeten nog dingen afspreken ik kan vanavond wel even plattegrond erbij pakken en kijken van waar mss slimme plek is om af te spreken? Nu kan ook maar ben echt facking moe dat ik bekant in slaap val
MIsschein zijn ze gezakt in prijs? ik zocht al op de site..
Met een beetje geluk word dit een hele leuke meeting mijn eerste meeting ging helemaal niet het bleken echt hele tuttige meisjes te zijn die alleen maar met hun uiterlijk bezig zijn mijn 2e meeting was wel goed en gezellig alleen diegene spreek ik sinds een tijdje niet meer (omdat ik geen penny meer heb)
en tja zal dit de leukste meeting ooit worden dan? 3x is scheepsrecht toch?
Kan zijn dat ik in het begin heel saai lijk, ik moet altijd beetje wennen aan mensen Maar kan ook dat ik gelijk fcking druk ben (met Steffie sws denk) omdat ik jullie al wel "spreek" via internet enzo, en we weten opzich wel wat om over te praten denk
Ja indd, maar dat is opzich wel fijn dat ik zo jullie al een beetje ken via internet. Want ik zal in het begin ook een beetje moeten 'wennen' hoor ik ben in begin stil en eenmaal gewend kan ik heeel druk zijn.