Als Henla dan als eerste gaat ivm haar man. Ga ik wel als 2e. Stacey als 3e? Sjapaz 4e Dagmar 5e Tientjeh als 6e
Komt iedereen op dit lijstje nog? Houden we dezelfde tijd aan?
Ik zou het overigens fijn vinden als je van te voren een beetje aangeeft wat je wilt hebben voor foto's (close-up, met knuffel, samen/alleen, accesoires), dan kan ik rekening houden met dingen die ik mee moet nemen en kan ik wellicht nog aan wat dingen komen.
Sjapaz
Geplaatst: 24-05-12 21:56
Emmaatje en Sophietje moeten Samen
Wat mij betreft is de volgorde prima, maakt mij weinig uit!
Wessel met de andere kindjes. Mijn hubs maakt ook foto's. Die kan ze van Wessel en mij samen maken.
Sjapaz
Geplaatst: 24-05-12 22:05
Wat mij betreft prima hoor! Knappe Wessel Ik duim voornamelijk voor een vrolijke en gezellige dame voor de foto's....En anders heb ik gelukkig altijd nog de bv! Kan ik haar zo even aanleggen en daarna is ze meestal wel even goed gemutst...
Ik kon idd niet op 2 juni. Eventueel als ik s morgens als een vd eerste kan zou ik nu wel kunnen... Moet er wel bij zeggen dat ik eerst heel ff a.s. dinsdag af wil wachten. Dan hoop ik dat zijn krampjes minder zijn geworden.
nanka
Geplaatst: 25-05-12 17:20
Henla schreef:
Wat mij betreft is het goed. Weet alleen niet of Nanka, Stees en Tientjeh ook komen?
Hier gaat het helaas niet lukken die datum.. Sorry!