nouja, opzich kunnen we ons toch best een beetje naar boven verplaatsen ik vind het in iedergeval niet erg om een stuk te treinen, weet niet hoe de rest hier over denkt?
Vind t wel zo vriendelijk voor Sandra als we haar wat tegemoet komen aangezien zij flink wat mee moet sjouwen
Als t kan zou ik wel graag in de ochtend af willen spreken (niet te vroeg hoor ), hoorde gisteren van mn moeder dat mn oma rond 3/4 uur een paasbrunch heeft voor de hele familie.
Misschien anders toch utrecht doen? Is maar een halfuurtje met de intercity vanaf den bosch voor jou sandra is het ook bijna niet om op je weg naar huis
volgens mij gaan wij ook een paasbrunch doen, maar nog niks over afgesproken dus dit was eerst dan he!
vind het ook wel zo eerlijk tegenover iedereen om iets centraals te doen. hm had beter eerder zo'n ovkaart aan moeten vragen... maarja das nou te laat.
duss als iedereen ermee instemt vind ik het wel een goed plan hoor
Oke dames, voorstel: zondag 8 april, utrecht, ergens gaan zitten op een terrasje? Zijn er genoeg in Utrecht kunnen ook eventueel bij slecht weer bij La place binnen (bij de V&D wat gaan drinken en zitten), om 12 uur?