degene die dit organiseert, kan deze dan even kijken hoeveel mensen we hebben ? Mijn pup komt woensdag, en ik moet ruim een uur rijden, dus graag wil ik wel weten voor dinsdag of het doorgaat, ik ben vanaf dinsdag weg, en moet namelijk special terug rijden voor de meeting.
Maar als het niet doorgaat en ik weet het niet voor dinsdag, dan sta ik daar, heb geen internet
En helaas moeten mij ook afmelden. Denk dat het beter is dat we een andere datum prikken. Ondertussen hebben er steeds meer mensen moeten afmelden,waaronder ik, helaas.
Dus ik denk dat het beter is als we het verzetten.. Als jullie dat niet willen kan ik eventueel naar t rooster kijken. Wie er uit valt en hoe het op te lossen is.. Sorry
@ Nessie : Mijn internet is een tijd er uit geweest. Vandaar ik helaas niet eerder kon reageren.
Detroit
Geplaatst: 16-05-12 19:23
Ik vind het een rare zaak dat beide organisatoren zich nu zelf hebben afgemeld, omdat dat ze niet kunnen. Ik voel me daarom ook niet geroepen om op de volgende datum mee te gaan. Ik plan de dag vrij in mijn agenda en tref andere voorbereidingen. Zonde.
jammer arianne, maar helaas kan jij niet zien wat er van mij kant tussen is gekomen. En dat zet ik ook zo niet openbaar op het internet.
Detroit
Geplaatst: 21-05-12 11:18
JodieR schreef:
jammer arianne, maar helaas kan jij niet zien wat er van mij kant tussen is gekomen. En dat zet ik ook zo niet openbaar op het internet.
Dat snap ik, maar jullie zijn met twee, waarvan er eentje gewoon een fotoreportage inplant.. Ik maak ook mijn tijd er voor vrij, daar mag ook wel wat begrip voor zijn.
Ik denk dat het beste is om rond september weer een datum te bespreken.. Dan zijn we ook over de vakantie periOde heen. En hebben we het meeste kans dat iedereen weer mee kan
Arianne : ik kan het heel goed begrijpen! Maar helaas is het zo gelopen. En kan ik er niks aan veranderen