Ik zal nog even een oproep op FB zetten. Misschien komen er nog mensen bij!
urosa
Geplaatst: 17-05-12 21:57
keat schreef:
Urosa, Ik kom ook gewoon nog hoor! Maar is begrijp je gedachte. Die ging ook zo in me om haha.
Nou dan zijn we dus sowieso met zn 2en
keat
Geplaatst: 17-05-12 22:01
natas, ow.. nee dan gaat het idd niet
Marieke, ja goed idee!
linky
Geplaatst: 18-05-12 09:00
Ik wens jullie allemaal heel veel plezier morgen! Baal als een stekker...................... Voorlopig niet rijden voor mij.
GJ9
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-12 09:23
Linky
Kijk, Urosa en keat de die-hards. Waar is homiafortuna? Tijdje niets meer van gehoord?
Ik ga geen paard huren Urosa. Ik werd niet heel blij van de magere paarden met drukplekken die ik op internet beschreven zag. En dan vind ik 40 euro toch wat teveel, terwijl 20 km verderop een leuk paard staat die ik zo mee mag nemen naar het bos. Helaas heb ik ook geen vervoer, anders had ik die meegenomen.
Hmm dat is 300 meer.. Ik ga het vanmiddag navragen Mariek! Zit je er toch over te denken deze kant op te komen Voor mij moet je het niet doen hoor! Ik organiseer de rit omdat er vraag naar was, ik zelf vermaak me wel. Maar het zou wel heel tof zijn natuurlijk..
MariekeA
Geplaatst: 18-05-12 11:09
Er staat zo'n leuk paard ook bij jullie in de buurt en ik vind het wel heel gezellig
Het zou alleen kunnen zijn dat Jorina precies die dag geinsemineerd moet worden. Ik heb om 9 uur de DA.
Ik heb de helaas geen auto die een 2paards kans trekken GJ anders was het vervoer voor ons beide opgelost. Ik heb de auto maar de trailer niet, lenen lukt helaas ook niet. En huren voor 40,- vind ik erg veel met de benzine die er ook nog bij komt.
GJ9: snap ik... heeft dan weinig toegevoegde waarde..
Oeehh Marieke misschien ook nog die kant op
keat
Geplaatst: 18-05-12 22:23
GJ, Ik zou, als ik kon, jou en dat paard ophalen. Kan helaas niet met de auto. De bus van mn pa kan het wel trekken, maar die mag ik niet zomaar meenemen. Dat is zo'n mega grote, hoge, lange VW bus. Die is voor zn werk en hij heeft hem waarschijnlijk morgen zelfs nodig. Is er echt geen oplossing voor jou? Kan henk je niet helpen?
Jeetje, nu zijn we nog maar met zn 3en..toch? Anouk komt toch wel?