hey hey! aangezien mijn hubbie het hele weekend van 9-10 en 11 november weg is.. lijkt het mij gezellig om met de meiden weer een sushidate te plannen. (troostfood voor mijn eenzaamheid hihihihi ) ik ben van plan om op 10 november sushi te gaan eten. er zijn zoiezo al een paar meiden van stal en mijn lieve buuf die mee gaan, maar als jullie mee kunnen en willen..... GRAAG!!!
ik kan het ook niet te laat maken, want ik heb training van Avalon de volgende ochtend. En omdat ik alleen ben is het nogal een gedoetje denk ik om op tijd klaar te zijn....
ok bokt teller staat op 4 personen! Erika en Christien zijn nog niet helemaal zeker dat ze mee gaan! Mirjam die eerst mee zou gaan heeft afgezegd, omdat haar man die ruim 4 maanden op uitzending is geweest thuis komt, logisch dat ze ff qualitytime gaan benutten!
Mochten we van gedachte veranderen, ik heb een kortingskaartje van 10% van Enjoii. Die zijn namelijk alleen in het weekend te gebruiken en maar tot 2 december.
ladies wat vinden jullie? Ik vind het geen probleem om bij enjoii te eten met 10% korting....... ik hoor graag snel van jullie dan kunnen we een reservering maken!