In mijn auto passen 5 mensen, dus die kan ook wel mee stappen (weet nog niet of ik zelf ga bobben, ff kijken hoe ik me voel, kans is wel groot). Dus ik denk dat t wel kan? Maar Dees weet vast meer over andere aanwezige auto's en bobbers.
Waarom ik misschien zelf wil bobben is puur t feit dat ik+auto+alcohol nooit zo goed gaat. Een onbekende chauffeur op een onbekende weg en dat in het donker is meestal al genoeg om m'n wagenziekte aan te spreken. Met alcohol daarbij is dat nog wat moeilijker onder controle te houden. Ik kom met een C3 trouwens, waar er wel 3 (niet al te grote/brede) mensen achterin passen. De middelste zit wellicht wat krap
Als t goed is slaap ik vrijdag en zaterdag. Als er nog iemand is die op die dagen nog een luchtbed/slaapzak/kussen nodig heeft, die kan ik extra mee nemen.
Pfoe... in verband met nieuws dat ik afgelopen week te horen heb gekregen lijkt het me in financieel opzicht verstandig om niet te gaan, helaas.... Stom, want ik wil heel graag, maar ik kan het geld nu echt niet missen. Sorry
Laatst bijgewerkt door Sadira op 17-04-12 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt