Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nee zien we dan wel.
. Maar ik praat verder niet mee in het hca topic enzo... en heb geen hca... maar het leek me wel leuk mee te gaan met Lieselotte en buckje en dan met Pandorro ook te komen als dat mag
. Ik heb dan ook een zitplaats extra op de cavalettie.
. Ik heb ook menlessen met hem gehad tussen andere aanspanningen en dat gaat heel erg goed.
Bij de knhs was ze braaf.. geen problemen gehad. Verwacht ik hier dus ook niet..

galopje hangt af van hoe hij aanvoelt en hoe de bodem is
. Ik rij altijd alleen maar buiten met hem en hij is echt nergens bang voor ook, heel erg verkeersmak, er passeren ons regelmatig enorme tractoren met grote aanhangers en hij geeft geen krimp, hij is echt een heel erg fijn menpaardje
.
) zorg ik wel dat ik uit de buurt blijf, hij luisterd ontzettend goed voor de wagen.
Ik ruil zo mijn kleintjes er voor in.
, maar ik wist niet dat er alleen maar kleintjes meegingen, dacht dat er misschien meer met grotere zouden komen.
, die heeft een flink basistempo, in de les houd die zelfs bijna de grote pony's en paarden bij. Maar ik zal eens kijken hoe het met Buckje (het paardje) gaat, als we samen rijden.
en die mel heeft geen beschikbaarheid van pony voor haar HCA, daarom was dat zo.