Een uitleg erbij: je kan rechts op die thumbnails klikken (die kleinere vierkantjes) en dan komt rechts de foto wat groter op te staan. Daar moet je nog een keer op klikken om de foto volledig op goede grootte te kunnen zien En dan staan daar in die pop up ook de linkjes voor Bokt bijvoorbeeld!
Heb net wel al even snel gezien dat mijn camera alleen Bono niet zo aardig vond vandaag Heel veel was bewogen en ook echt alleen bij Bono, terwijl hij niet eens het allerdrukst was
dat kan zo zijn ja sommige kleuren zijn lastig, kwiebus (dimmu) is vrij donker in t hoofd vind het knap dat eigenlijk op de meeste die ik nu gezien heb jullie toch mooi licht in dat donkere vlak hebben geplaatst Bono is misschien juist wat monotoner in kleur meestal hebben mensen ook moeite met Assad door zn "brand" doe rode aftekeningen.
Jorinda
Geplaatst: 29-01-12 00:00
Dan krijg jij je foto's van Barka ook niet meer. Denk niet dat mijn laptop het dan nog doet Hahaha.
Meiden, Claudia en ik wilden dit ook even onder de aandacht brengen Claudia, Femke en ik geven in april ook een fotoshoot, dus als jullie tevreden zijn over onze foto's en jullie willen nog meer dan kunnen jullie je altijd aanmelden/opgeven