Romytjuuh schreef:Is er nog een plekje voor een fotograaf?
Vast wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jameyskatje schreef:@Romytjuh: natuurlijk!
@Chaos: wat een lieffie! en een mooi halsje heeft ze nog!
Aan alle fotograven.. natuurlijk zal het voor jullie geweldig zijn als er prachtige paarden komen zoals volbloed arabieren, andalusiers met lange manen, of ZZ-combinaties etc, dan krijg je natuurlijk al snel een spectaculaire foto. Maar het is misschien ook een uitdaging om van een 'meer simpel paard' een prachtige foto te schieten? Laat jullie niet tegenhouden, ik denk juist dat er heel veel mooie en creatieve foto's kunnen ontstaan.
Chaos schreef:De gewone paarden in een portfolio zijn zo veel meer waard als die speciale paarden.
Dat zijn ook de mensen waar bij ik geen shoot zou kopen.
Iedereen kan een mooi paard mooi op de foto zetten.
Als je een lelijk paard mooi kunt doen overkomen op de foto dan ben je imo een goede fotograaf.
Chaos schreef:Ik bedoel het ook niet banketstaaf.
Maar bij de fotomeetings zijn het altijd dezelfde paarden die door mogen, het gewone paard van Bokkers komt daarom al vaak niet meer aan bod.
_l_amanda_l_ schreef:ik verdrink in de Andalusiërs hier, dus ik vind huis-tuin-en-keuken-ponies prima hoor
Even mezelf schrappen van de 20e, is iets bijgekomen..
5 mei: Jameyskatje,*VERAx, B_r_e_n, ulaantje, Chaos, Lauwttje, Bellatrix, _M_arieke , _l_amanda_l_ , Laurahh
6 mei: Jameyskatje, Angela, *VERAx, B_r_e_n, ulaantje, Chaos, Elmo_Browny, Bellatrix, DmNqUe,xliisaa, _l_amanda_l_, Ess_Ramona, Laurahh Romytjuuh
12 mei: Jameyskatje,*VERAx , B_r_e_n, ulaantje, SSDesign, Chaos, Bellatrix,_M_arieke, xliisaa, _l_amanda_l_, Ess_Ramona, Laurahh
19 mei: *VERAx, B_r_e_n, ulaantje, iLOVEVIDO, SSDesign, Chaos, Lauwttje, Bellatrix, xliisaa, _l_amanda_l_, Ess_Ramona, Laurahh
20 mei: Angela, *VERAx, B_r_e_n, ulaantje, iLOVEVIDO, SSDesign, Chaos, Lauwttje, Elmo_Browny, DmNqUe,_M_arieke, xliisaa, _l_amanda_l_, Ess_Ramona, Laurahh
26 mei: Jameyskatje, *VERAx, ulaantje, iLOVEVIDO, SSDesign, Chaos, Lauwttje,patserke, xliisaa, Laurahh
27 mei: Jameyskatje, Angela, *VERAx, ulaantje, iLOVEVIDO, SSDesign, Chaos, Lauwttje, Elmo_Browny, DmNqUe,patserke, xliisaa, _l_amanda_l_, Laurahh
Ruimte voor opmerkingen bij een bepaalde datum, zet dan een sterretje voor je naam bij die datum.
alle gegeven data - VERAx - Nog niet zeker, ligt aan locatie
SSDesign schreef:Ik doe alleen aan meetings als deze mee omdat het ook wat op moet leveren voor mij. Ik vind het nou leuk om aan meetings als deze mee te doen om eens wat anders voor de lens te hebben dan bij 'normale' reportages. Dat is voor mij de meerwaarde van een meeting als deze.