ja als het mag zou ik heel graag dat vrijkaartje willen!! hihih. Ik heb wel 4 euro korting maar gezien manlief ook mee gaat is 1 gratis kaartje zeker niet weg.
XFiemoX
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-12 17:56
Nou meid mijn zege maar ook die van Carina heb je
xxxmarexxx schreef:
ja als het mag zou ik heel graag dat vrijkaartje willen!! hihih. Ik heb wel 4 euro korting maar gezien manlief ook mee gaat is 1 gratis kaartje zeker niet weg.
Ik heb nog een kortingsbon liggen van 4 euro korting pp voor totaal 4 personen. Als ik nog gebruik mag maken van dat vrijkaartje van carina dan kan mijn man met 4 euro korting mee. en dan eventueel nog 3 ander. Hoe veel mensen gaan er nu eigenlijk mee? en ging de man van iemand anders nou ook mee???
CarinaR
Geplaatst: 17-04-12 15:34
Mare, Helena,.lisch.en ik. Lisch.dr vriend gaat mee. Verder weet ik t niet.
Hebben we een alternatief? Ik heb er zin in, maar niet om me nat te laten regenen. En voor de kids lijkt t me helemaal niet wat.
XFiemoX
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-12 07:52
Eventueel 1 weekje door schuiven wellicht is het weer dan een stuk beter? Maar dan is het 29 april weet niet of men dan nog kan, en anders heb ik nog als laatste optie wat ik kan zondag 6 mei? Of we moeten nog even afwachten tot vrijdag en dan nog eens naar het weerbericht gaan kijken?
Nee, dit is voor mij voorlopig de laatste mogelijkheid.
XFiemoX
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-12 09:12
En wat als we de apenheul verruilen voor bijv een overdekt speelparadijs?! (niet dat ik het leuk zou vinden want J ayden had graag aapies willen zien, hij roept al weken overal aap tegen zelfs tegen volwassen mensen )
Ik weet dat er een groot waar speelparadijs in Naarden zit maar weet niet of dat voor Lisch en eventueel Piewie (of ging zij toch niet mee?) te doen is natuurlijk..
Dat speel paradijs heet Oudvalkerveen in Naarden. Kindjes kunnen lekker spelen met elkaar en wij als volwassenen kunnen er bijv om heen zitten en tegelijkertijd ook gezellig kletsen en doen
CarinaR
Geplaatst: 18-04-12 11:12
Ahum. Liza speelt nog maar weinig hoor.... Edit: en al helemaal niet met andere, als ze nou jaar of 2 was...
speelparadijs vind ik ook minder, mijn man zal vast willen spelen maar voor mij is er weinig te doen eventueel week doorschuiven zou voor mij ook de laatste optie zijn maar dan kan mijn man niet mee dus moet ik ff kijken of t lukt om zo'n eind te rijden
dat lijkt me een goed idee. Heb er wel veel zin in maar met regen is het echt niet leuk dan zitten de meeste apen toch verscholen en je hebt daar weining binnenverblijven waar je ook echt kunt kijken. Een keer een bui is niet zo erg maar echt regen is niks aan.
Dolfinarium is half uur van apeldoorn. En steenworp afstand van mijn huis (bewijs van spreken). Pannenkoeken gaat voor mij niet lukken. Heb ik Liza gelijk van slag door buikpijn.