Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoetje_ schreef:klopt neej, dat is ook een leuk stuk bij de 3 linden, maar daar is geen water, wel gewoon bos en zandvlaktes
Al moet ik zeggen dat ik het afgelopen jaar héél regelmatig bij Bosch en Duin geweest ben, en dat daar ook zeker niet altijd water ligt.. Of alleen een piepklein plasje ofzo, maar het is zelfs een paar keer gebeurd dat er echt zo goed als niks lag
De laatste keer dat ik er was, maandje geleden ofzo, was het voor de verandering wél een behoorlijke plas, dus dat was extra genieten voor mijn waterratje
het is er heel gevarieerd. Mooi watertje, zand, bos en ook een stukje heide. Maar het is er inderdaad wel wat drukker. Al kan een goede fotograaf natuurlijk dingen wegwerken. Heb er zelf 2x gefotografeerd op een meeting, met onwijs veel mensen/honden op de achtergrond maar het is prima te doen als je een beetje kunt omgaan met photoshop. We trokken een beetje bekijks met galopperende paarden en meer dan 20 fotografen langs het water haha 
Maar in principe maakt het me weinig uit verder. Het liefste zou ik via Den Bosch gaan.

Ja op zich kan ik ook naar Nijmegen komen, ik kan wel gratis reizen. Maar vind het een beetje omslachtig eigenlijk...
SSDesign schreef:Overigens zou ik het fijn vinden als iedereen rekening wil houden met paardenkleding in verband met Rhino. Wij zitten helaas niet heel ver meer van een stal waar Rhino is aangetroffen, dus...
Ivonka schreef:SSDesign schreef:Overigens zou ik het fijn vinden als iedereen rekening wil houden met paardenkleding in verband met Rhino. Wij zitten helaas niet heel ver meer van een stal waar Rhino is aangetroffen, dus...
Dat is idd al een paar keer aangegeven.
Serengo, ja er is nog plaats, helemaal nu Rianne niet mee kan boehoe
Kan maar niet vaak genoeg gezegd worden lijkt me.