Dat is bij mijn paarden dus ook zo Ze zijn leuk om te zien, hebben een giga uitstraling.. Maar iets bijzonders aan kunstjes ofzo kunnen ze eigenlijk niet..
Ieder paard is bijzonder, wel of geen kunstjes...veel of weinig behang. Er valt van ieder paard een mooie foto te maken, aan de fotograaf om het beste uit het paard op plaat te krijgen
Ieder paard is bijzonder, wel of geen kunstjes...veel of weinig behang. Er valt van ieder paard een mooie foto te maken, aan de fotograaf om het beste uit het paard op plaat te krijgen
rommulus
Geplaatst: 18-01-12 16:17
Idd van ieder paard zijn ook slechte foto's te maken hoor
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-12 16:19
Wat Carina zegt inderdaad, elk paard heeft iets bijzonders wij moeten als HPE alleen wel streng selecteren, van de 40 aanmelden die we tot nu toe hebben kunnen er maar 10 paarden mee. Wij letten dan vooral op de variatie om zo verschillend mogelijke paarden te laten komen. Maar natuurlijk krijgen we meerdere aanmeldingen van hetzelfde ras, dan gaan we de paarden vergelijken en dan letten we echt op van alles, alle paarden die we aangemeld hebben gekregen zijn stuk voor stuk prachtig om te zien maar de een heeft dan soms net even wat meer te bieden dan de ander. Het is voor ons ontzettend lastig kiezen
Goeie fotografen kunnen zelfs van mijn papzakje nog wel wat maken Jij hebt je paardje gekozen omdat jij wat in het dier zag Het is aan de fotograaf om dat eruit te halen
marjan1986
Geplaatst: 18-01-12 16:33
Ja 't oog wil natuurlijk ook wat ha ha. Vind mijn paarden ook apart Maar dat komt omdat de 1 een kruising is en de andere een luxe slanke fjord is. Ziet nu wel dik door de vacht. Ha ha. Een ander kan ze wel totaal niks vinden. Maar had ze ook voor geen goud willen missen. Al ben ik beide in 1 nacht bijna kwijt geraakt... Dat maakt ze voor mij toch wat specialer
Ik weet zeker dat Lisa en Marlinda goeie keuzes maken Ik heb 2 HPEs mee mogen maken Variatie was er zeker Daarnaast als je niet mee mag bv meld je je de volgende keer aan
paar jaar geleden is het met onweer ingeslagen in het land waar mijn paarden stonden. Archy had gelukkig niks die is over de sloot gesprongen. Mijn oude pony pipo is dwars door de omheining gegaan en vervolgens een land verder dwars door vier lagen prikkel draad gegaan. En cameron is ook over een sloot gegaan en heeft hierbij met zijn achterhoef de achterkant van zijn voor been open gehaald tot op 't bot en pezen. Vanaf pijpbeen tot onder de kogel was alle huid weg.
Heb me ook aangemeld.. Ben benieuwd of wij uitgekozen worden
marjan1986
Geplaatst: 18-01-12 17:56
Ja ben me echt wezenloos geschrokken toen! Vooral toen ik bij het land aan kwam en cameron lag en hij op stond en letterlijk op drie benen stond. Mij was toen altijd geleerd als een paard op drie benen staat kan je 't wel in laten slapen.
saskiaojan
Geplaatst: 18-01-12 19:46
Sharissael schreef:
Ik heb aronica en mij ook ingeschreven @saskia ik heb er ook niet bij vermeld dat ik in appelscha woon haha..
haha! ja ik dacht hoooow dit kan ik niet laten schieten, hopen dat we mogen... aroon en ik hebben nou niet iets super spectaculairs ofzo! maar ze is wel fotogeniek hah!
CoronaLime
Geplaatst: 18-01-12 22:32
Sita_ schreef:
Dat is bij mijn paarden dus ook zo Ze zijn leuk om te zien, hebben een giga uitstraling.. Maar iets bijzonders aan kunstjes ofzo kunnen ze eigenlijk niet..
Sterrie kan inmiddels wel een kunstje haha, en ze steigert van zichzelf vaak, niet gevaarlijk maar gewoon enthousiasme