Ik hou ook van vis, maar ben erg kieskeurig.. Zal ik een tonijnsalade regelen?wat er verder dan nog bij komt maakt mij niet uit, ben alleen allergisch voor schaal en schelpdieren, maar mag best op tafel staan
Ach, iedereen lust wel iets niet toch? Er komt ook groente, nou ik ben met zulk soort dingen niet echt een groente mens.. Maar anderen misschien wel! Voor ieder wat wils!
Weet je wat laat mij de vis maar op kanen....vind ik erg lekker in welke hoedanigheid dan ook!
Paintless
Geplaatst: 12-01-12 19:57
als marjolein niet komt hebben we die vieze paprika ook niet op tafel liggen.
ik ben dol op vis.
ik heb eerst nog een clinic, die duurt uit mijn hoofd tot 3. maar even na hangen daarna enzo. ik kan 1800 uur wel in de juiste Workum zijn. is je maffe pa er ook???
Paintless
Geplaatst: 12-01-12 19:58
Narnia schreef:
Weet je wat laat mij de vis maar op kanen....vind ik erg lekker in welke hoedanigheid dan ook!
dr zijn er veel meer hoor, die vis lusten.. dus alleen ga jij die echt niet op kanen
Oh ja wel hoor, kan van vis meer eten dan van vlees, vlees vind ik lang zo lekker niet....dus garnaaltjes, gamba's geef mij maar aan mij, kan ik laden als de beste
Mayflower_
Geplaatst: 12-01-12 20:03
Nou ik kom wel hoor. van mij part laat ik de paprika ook thuis want die lust ik zelf ook niet.