Maar ze zullen heus wel op tijd zijn begonnen met strooien...en dat de hele dag en nacht vol blijven houden. Denk dat als het stopt met sneeuwen de wegen morgenochtend wel te doen zijn...
Tilmar
Geplaatst: 03-02-12 13:41
Hier (utrecht) sneeuwt het behoorlijk. Nog niet met heel grote vlokken, maar een cm ligt er al wel. Ik hoop dat de wegen morgen wel weer schoon zijn. Gelukkig heb ik winterbanden!
Ik vroeg me ook al af of de paarden die morgen moeten lopen wel kunnen komen. Ik neem aan dat we het wel horen als het niet doorgaat. Het zou een beetje sneu zijn als wij met tractors en sleetjes komen en dat er dan niks is
Denk wel dat het echt heel erg moet zijn wil het niet door gaan hoor... Denk dat ik een extra dekentje meeneem.
MirZam
Geplaatst: 03-02-12 13:47
Vind los van dat er gestrooid wordt het altijd eng om te rijden met zulk weer.. Daarbij is het ook echt niet om de hoek.. als ik naar het volgende dorp moet gaat het nog, maar het is gewoon dik 120 km..
heb al een mailtje gestuurd naar de FNRS hoe ze ermee om gaan, zal wel niet de enige zijn. want krijg geen reactie..
ik heb gebeld met de fnrs ze begrijpen het als je er niet door durft als het zo blijft het is nog niet afgelast in ieder geval ik heb uitgelegd dat ik 1,5 uur moet rijden en dat dan wel eens 2,5 uur kan worden en dat in slecht weer en gladheid, wordt hem gewoon niet
het heeft in ieder geval geen consequenties voor je jurybevoegdheid maar je moet je wel afmelden
ja een half uurtje rijden is nog wel te doen maar 1,5 uur vind ik echt te veel dus ik hoop dat het straks stopt met sneeuwen en dat je de sneeuw weg ziet trekken want ik ga me echt niet doodrijden voor een terugkomdag
Dat heb ik dus ook het is voor mij ook 1,5 uur.. Voor mezelf ga ik zo zeker de weg niet op.. Fijn dat het geen consequenties heeft..
Tilmar
Geplaatst: 03-02-12 14:56
Inmiddels sneeuwt het stevig door...ligt nu wel 4 cm. Mooi dat we niet weghoeven als het echt niet gaat. Ik blijf hopen dat, als het na 16 uur stopt met sneeuwen, de wegen morgenochtend schoon zijn. De half 8 meeting gaat ook door? Gaat er nog iemand anders?
Grapjassen, ik krijg net een soort boze mail dat ik me niet aan/afgemeld heb.. heb ze mooi even mijn mail van 4 januari door gestuurd waarin ik me aanmeld!!
Tilmar
Geplaatst: 03-02-12 15:05
Die heb ik ook gehad! En ik heb me al 3x opgegeven.. Gaat lekker daar. Ook maar gelijk antwoord gestuurd.