Ohhjaa!! Klopt! ik wilde nog aan Richard vragen Of ik mee kon rijden ??
Edit: Ik neem dan weer snoep mee als betaling
Haha! Natuurlijk mag dat. Jouw piramides zijn nog steeds niet op.
NathalietjeB
Geplaatst: 10-01-12 19:31
ik moet gaan kijken of ik mee kan komen want ik heb waarschijnlijk geen oppas voor me zoontje en om nou hem uren mee te nemen naar buiten zie ik ook niet zo zitten...
dus ik moet nog ff afwachten of 1 van de oma's tijd wil vrijmaken...man lief moet die dag namelijk werken door anoying autobanden die weg moeten
volgens mijn hadden we geen reserve! maar ik heb via pb al een aanvraag gehad. dus moet even kijken.
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 17-01-12 16:49
Eventueel mag een fotograaf mijn plekje wel innemen. Mijn Sigma lens is teruggestuurd voor garantie en duurt nog zeker 4 weken voor ik hem terug heb Ik heb wel overwogen om een lens te huren, maar is ook nog wel duur. Dus als ik er iemand anders blij mee kan maken, mag die wel op mijn plek mee.
Laten we inderdaad hopen dat het dit weer is, nu alleen bedenken hoe ik Bink het koude water uit kan houden, die gaat gerust op z'n dooie gemakkie richting Engeland ofzo
aniek dat neem je niet! balen weg! ja dan kunnen ze allemaal mee! maar voor de zekerheid kijk ik vanavond eerst even!
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 17-01-12 17:11
Ja ik baal er echt van. De lens wou niet meer automatisch scherpstellen, alleen handmatig Ben ermee langs de Ringfoto geweest of ik misschien iets fout had ingesteld, maar die zeiden dat ie stuk is en terug moest naar Sigma. Nu heb ik de lens via cameranu.nl gekocht, daar contact mee opgenomen en inmiddels is ie bij Sigma voor reparatie. Heb van cameranu begrepen dat de gemiddelde reparatietijd op dit moment 4 tot 6 weken is. Ik heb de lens dan helaas niet op tijd terug. Ik wou een lens huren, maar omdat het op een zondag is zit je al aan 3 huurdagen, dat vind ik ook een beetje zonde.
En wat voor Lens had je? Ik heb een Nikon D5000 en heb een Nikkor AF-S 18 - 200 VRII thuis liggen, weet niet of dat past? (en of het een handige lens is, tis geen tele uiteraard)
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 17-01-12 17:22
Ik heb de Sigma 70-200 f2.8. Zou ik jou 18-200 eventueel mogen lenen? Als je dat geen probleem vind heel graag.
Ik heb de Sigma 70-200 f2.8. Zou ik jou 18-200 eventueel mogen lenen? Als je dat geen probleem vind heel graag.
Hoi, de mijne is wel minder lichtsterk f3.5 -5.8 , maar goed, het is in ieder geval wat
Je mag hem gerust lenen hoor, ben er tenslotte ook zelf bij, als je me beloofd niet te gaan zwemmen o.i.d. en als de lens wissel maar even in de auto o.i.d. gebeurd