ach jah.. gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak.. anders had je elke dag een zonnebril opgemoeten door de bling halsbanden en het moet bij je passen
Het had mij ook wel leuk geleken, Assen is hier vlakbij . Wij hebben 3 dalmatische honden.
Maarre.... ik wil dan toch alle foto's in groot digitaal bestand voor eigen gebruik dus dat wordt dan een te duur grapje . Moeten we dus maar niet doen .
Bassenqua
Geplaatst: 16-12-11 14:36
Nicole schreef:
Bassenqua schreef:
We kunnen ook allemaal paarden en honden meenemen Ik heb allemaal mini's dus geen probleem!
EHR Little Orion
als het weer opgeknapt is (richting lente,zomer) wil ik hem echt eens op de foto zetten
Ken jij Orion dan ?
Leonieke
Geplaatst: 16-12-11 14:39
Bassenqua schreef:
Nicole schreef:
EHR Little Orion
als het weer opgeknapt is (richting lente,zomer) wil ik hem echt eens op de foto zetten
Ken jij Orion dan ?
Heb even in je profiel gekeken. Jouw hengst kleurt leuk bij onze honden .
Bassenqua
Geplaatst: 16-12-11 14:52
Leonieke schreef:
Heb even in je profiel gekeken. Jouw hengst kleurt leuk bij onze honden .
laten we dit nou maar gewoon paardloos houden en laten we ons richten op de honden.. want kyra word een beetje nerveus van paarden
ik heb me voor een week later al ingeschreven voor een paardenmeeting zag dat nicole zich daar ook had ingeschreven dan kunnen we samen heen (als je van de reserve mee mag natuurlijk )
Honden zit geloof ik al vol We hadden al 3/4 reservehonden erbij getrokken als het goed is, maar anders zou je daar Sok even een pb over moeten sturen Fotografen zitten sowieso nog niet vol.
Wel jammer want ik had mij vroeg op gegeven maar netjes gewacht omdat ik niet wist dat je jezelf op de lijst moest zetten en nu gaan de reservehonden ook mee, beetje jammer dat het zo gaat eigenlijk.