Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Sorry voor mijn korte ego-post maar ik wilde jullie graag wel updaten maar ik ben te gaar om te reageren op dit moment.
Ik werd door mijn dinnetje onder valse voorwendselen meegelokt de auto in om een vaatwasser voor haar moeder te gaan bekijken die ze op Markplaats gezien had. Was toevallig bij mn moeder in de buurt. Dus ze zei: laten we daar een bakkie doen van te voren. Eigenlijk wilde ik helemaal niet mee, want ik had echt enorm last van mn bekken (had kerstcadeautjes gekocht smiddags). Dus ik zag er niet uit en was ook nog een beetje chaggie.
Toen ik binnen kwam was ik echt helemaal overdonderd. Surprise!!Ik dacht: WTF! Wat doen jullie hier? Hebben jullie een spelletjesmeet zonder mij ofzo?
![]()
Toen hebben we met zn allen gechocolade fonduet en heb ik veel cadeautjes gekregen waaronder een professionele babyfotoshoot!
Daarna hebben we een aantal babyspelletjes gedaan waaronder 'raad wat dit Olvarit potje voor smaak heeft!' Het was echt TE goor.1 advies: geef je kind nooit Olvarit Broccolischotel.
Toen nog heel lang doorgekletst en gezellig gezeten en het was half 4 toen ik naar bed ging.
Nou ben ik helemaal gebroken. Ik voel me zo klote.
Maar het was het echt ZO WAARD! Wat heb ik toch lieve dinnetjes.
Creatas schreef:
Ik heb met die vaatwasser echt de rol van mijn leven gespeeldIk kan zo meedoen in een film (nja gtst dan ofzo
) !