Ik ben wakker
Al zes uur...
Het was erg gezellig! Uiteindelijk waren we met zijn vijven, maar dat maakte het niet minder leuk. Invisible, knuffeldier, judith_irene, Delaja en x_spekkie_x waren aanwezig. We hebben gezellig gekletst (vooral veel gekletst
) en een aantal leuke spelletjes gedaan zoals Guillotine, Perpetual Commotion (wat eigenlijk Ligretto is) en Boggle. Een heleboel spellen bleven nog onaangeraakt, dus die maken de volgende spellenavond weer kans 
Wat ik erg jammer vind is dat een groep mensen een meeting organiseert en naarmate de datum dichterbij komt ineens een heleboel mensen afhaken. Dit is vrij standaard en op zich niet eens een heel groot probleem. Wat ik wel minder leuk vind is dat sommige mensen ineens niets meer laten horen. Als je niet meer kan of wil, laat dat dan even weten, desnoods via PB.
Voor ons was het in ieder geval zo'n succes dat we een vervolgdatum hebben geprikt. De volgende spellenavond is op vrijdag 20 januari 2012. Mijn voorkeur gaat uit naar locatie Lansingerland, bij mij weer (
), omdat ik een groot huis ter beschikking heb met twee grote tafels en ieder geval twaalf stoelen met mogelijkheid tot uitbreiding met tuintafels en stoelen. Als er weer zoveel belangstelling is (in het begin zouden we met 18 personen zijn) dan past dat dus prima.
Laat maar weten of er interesse is en in januari gaan we dan definitief plannen wie wat meeneemt en wie echt komt