dus valt wel mee!
nou en, vriendin van me neemt ook haar eigen paard mee.

of paarden met elkaar kunnen is altijd afwachten, en dan nog je bent in een bos dus je kan lekker uit elkaar lopen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandarijn schreef:Ik denk er even over na, want een paard huren doe ik niet als ik er zelf een heb staan. Maar voor een uurtje bos een auto+trailer regelen...
Want een uurtje bos, als je dan een leuk rondje wil rijden moet je flink het tempo erin houden volgens mij.
Maar 2 uur wordt wel erg duur voor degene die moeten huren...
Marizzz schreef:Mandarijn schreef:Ik denk er even over na, want een paard huren doe ik niet als ik er zelf een heb staan. Maar voor een uurtje bos een auto+trailer regelen...
Want een uurtje bos, als je dan een leuk rondje wil rijden moet je flink het tempo erin houden volgens mij.
Maar 2 uur wordt wel erg duur voor degene die moeten huren...
Val hier even binnen, heb net het topic even doorgelezen en zou misschien ook mee willen. (zie al wat bekende namen langskomen)
In Putten bij Van Bijnen hebben ze 2 routes uitgezet met bordjes: 1 uurs rit en 2 uurs rit. Als je die doet terwijl je stap, draf en galop een beetje afwisselt, hoef je absoluut niet te haasten. Tijd zat om te kletsen! Dus 1 uur is prima te doen dan.
Ze hebben er trouwens niet heel veel parkeerruimte, dus als er veel trailers komen met eigen paarden, dan zou je wel even moeten vragen waar je die het beste neer kan zetten.
laura_power schreef:1 uur ja
dus valt wel mee!
nou en, vriendin van me neemt ook haar eigen paard mee.
of paarden met elkaar kunnen is altijd afwachten, en dan nog je bent in een bos dus je kan lekker uit elkaar lopen
laura_power schreef:Gevorderde ruiters met buitenrijervaring bieden wij de mogelijkheid om zonder begeleiding een buitenrit te maken.
Paard € 13,50 per uur – tienrittenkaart € 125,--
Pony € 11,50 per uur – tienrittenkaart € 105,--
Veiligheid staat bij ons voorop. Derhalve is het dragen van een CE-gekeurde veiligheidscap verplicht. Indien u niet in het bezit bent van een cap, kunt u deze bij ons huren à € 1,50 per rit.
Rijafspraken dienen ten minste 24 uur van tevoren te worden afgezegd, anders zijn wij helaas genoodzaakt u de kosten in rekening te brengen.
In het belang van de gezondheid van onze paarden geldt voor onze ruiters een maximum toelaatbaar gewicht van 100 kg.
stalhouderij van Bijnen
Boshuisweg 3A
3881 SW Putten
is der iemand meer dan 100 kilo?! (zou natuurlijk altijd kunnen toch?!)
en ten 2e, denk ik dat carpoolen geen probleem is! ik woon namelijk in Nijkerk, en ik lig PRECIES op de route van amersfoort naar putten, want we kunnen er via de beulekampersteeg heen denk ik...... ongeveer. en daar woon ik. (1 straat ervoor tenminste)
dus degene uit amersfoort bv. kunnen samen in een auto gepropt, en een paar uit ermelo/putten nijkerk ofzo?!
dit lijkt me wel erg leuk! mochten we een uur te weinig vinden, kunnen we altijd daarna nog ergens gaan eten of wat drinken ofzo toch
graag hieronder achter je naam aangeven of je het wel of niet mee eens bent met dit!
lijstje kopieren/plakken aub. dan blijft het overzichtelijk
eens/oneens
laura_power: eens!
iLOVEVIDO:
evaac:
bellatrix:
Balou_k:
loonew:
macholoverr:
mandarijn:
Lolacabana:
gohya:
meissielief:
Romytjuuh: Eens mits redelijk weer/ uitkomende datum
(edit: ik weet niet of ik iemand vergeten ben?! graag ff je naam aanvullen)