Deppmarathon het vervolg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 11:54

JA??? echt?? grappig, heb hem alleen al op video, maar misschien tape ik hem wel even opnieuw, want de kwaliteit van de band is niet echt goed!

SweetTinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:18

Precieze tijd: 19.00 -> Veronica.

Haha! zum smullen Haha!

SweetTinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:57

Wie van jullie weet waar de echte soundtrack van PotC te vinden is? Of dat liejde wat je vaker door de film hoort... SOS Haha!

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:27

Jurga en Sypheron? weten jullie al of jullie zondagochtend nog komen?

Jura komt helaas niet op de meeting, we hebben nu dus nog sowieso 4 lege plaatsen! Daarbij komt nog dat sypheron en jurga waarschijnlijk de volgende dag komen, dat maakt 6 lege plaatsen! of mayo komt of niet is ook niet definitief, we zitten dus op 7 lege plaatsen!!!

Mensen, er zijn nog 7 lege plaatsen bij de meeting! Als je wilt komen, your welcome!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 09:45

nou lekker dan dat iedereen opeens afhaakt. Huilen
Ik kom wel nog steeds (gelukkig).
Zondag ga ik iig die film kijken Vingers aflikken

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:25

ja, het is erg jammer, hopenlijk melden mensen zich nog aan, en even off-topic, IK HEB ER & VERZORGPAARDEN BIJ! bij Karin Galema Haha! naar een begreep een dressuurruiter Haha! maandag ga ik voor de eerste keer, ik zie het helemaal zitten! alleen oppassen... die paarden zijn 10.000 euro per stuk waard, soms meer..........

SweetTinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:28

Dit is ook ff half offtopic (ja want t gaan wel over depp haha)... maar aangezien het topic van PotC erg gedaald is, wou ik ff vragen of iemand een beetje kon helpen, mn vriendin maakt een ckv verslag over die film en nu had ze wat vraagjes die ik zelf ook niet echt wist...

1. Rond welke tijd speelt het zich ongeveer af?
2. Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen het begin (kleine wil en kleine elizabeth, en tot het moment dat elizabeth die jurk past enz en wil in beeld komt met die kandelaar wat afbreekt...)
3. Heeft misschien iemand een leuk idee voor openingszin van het verslag Haha!
4. Waren er speciale geluidseffecten (ja toch he?)

Alvast heeeeeeeeel hartelijk bedankt (ik heb namelijke heeele erge tijdnood en dus weinig tijd zelf lang hierover na te denken... en vele handen maken licht werk... in dit geval vele hersens maken licht werk :p)

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:36

die bovenste 2 vragen vraag ik me nouy ook af :S maar volgens mij worden er wel geluidseffecten gebruikt hoor, luister maar naar de trailer, dat kapitein barbosa zegt "you're in one" over die nachtmerrie. Die stem komt wel heel overweldigend over, volgens mij is dat al een geluidseffect...

Zippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:03

Nog maar een paar daagjes Haha!:D

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:07

8 daagjes Haha!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:21

SweetTinka schreef:
Wie van jullie weet waar de echte soundtrack van PotC te vinden is? Of dat liejde wat je vaker door de film hoort... SOS Haha!

dan moet je even zoeken op Klaus Badelt dat is de componist van de muziek...

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:30

SweetTinka schreef:
Dit is ook ff half offtopic (ja want t gaan wel over depp haha)... maar aangezien het topic van PotC erg gedaald is, wou ik ff vragen of iemand een beetje kon helpen, mn vriendin maakt een ckv verslag over die film en nu had ze wat vraagjes die ik zelf ook niet echt wist...

1. Rond welke tijd speelt het zich ongeveer af?
2. Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen het begin (kleine wil en kleine elizabeth, en tot het moment dat elizabeth die jurk past enz en wil in beeld komt met die kandelaar wat afbreekt...)
3. Heeft misschien iemand een leuk idee voor openingszin van het verslag Haha!
4. Waren er speciale geluidseffecten (ja toch he?)

Alvast heeeeeeeeel hartelijk bedankt (ik heb namelijke heeele erge tijdnood en dus weinig tijd zelf lang hierover na te denken... en vele handen maken licht werk... in dit geval vele hersens maken licht werk :p)

1. geen flauw idee zal wel ergens in de zeevaarders periode zijn geweest, in de tijd van oorlog tussen engeland en frankrijk... ik zou zeggen rond 18de eeuw?
2. 10 jaar! Want op het schip bij barbossa zegt Elizabeth. "It is what you are looking for. I saw this ship 10 years ago, at the crossing from England."
3. openingszin, ik zou een leuke quote uit de films pakken. paar ideen
But why is the rum gone
you'd better start believing in ghost stories, your in one
but you are forgetting one thing, I am captain jack sparrow
Wedding? ow goodie, I love weddings, drinks al around!
of misschien de zin die op de posters staat:
"Moonlight shows them for what they really are!"

en 4. Tuurlijk zijn er geluidseffecten! hoe kun je nou zo'n grote film maken zonder geluidseffecten. Zoals, kannonsschoten. Of je hoort dat oog rollen is ook een effect. Inderdaad die stem van barbossa bij you're in one. maar ook de muziek heeft effecten, zoals dat als het spannender word de muziek heviger word.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:31

ik vind trouwens die zin van

"I can leave you hanging there, BUt I can't sail this ship to tortuga by me oncies savy?" dat is echt piraten taal, van savy? en zo...

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 22:33

Shiloh schreef:
ik vind trouwens die zin van

"I can leave you hanging there, BUt I can't sail this ship to tortuga by me oncies savy?" dat is echt piraten taal, van savy? en zo...

Ik dacht meer aan Jack Sparrow taal. Volgens mij is dit (savy) amper een taal Haha!

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:53

savy, is dat niet frans of spaans ofzo? iets in die trand? het kwam me wel bekend voor...

SweetTinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:04

Dankjewel iedereen OK dan!

De tijd waarin het afspeelde was trouwens de 17de eeuw, ik zag het op de site staan.

En Ingrid, beddankt voor de naam v/d componist Haha! ik heb de meeste liedjes al gevonden.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:43

lunatje schreef:
savy, is dat niet frans of spaans ofzo? iets in die trand? het kwam me wel bekend voor...

Welnee joh, da's mijn telefoon Tong uitsteken. (Philips Savvy)

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:43

hehe Bloos weet ut allemaal niet hoor Haha!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:05

SweetTinka schreef:
De tijd waarin het afspeelde was trouwens de 17de eeuw, ik zag het op de site staan.
.

Ik zat al een beetje te twijfelen.. 18de of 17de eeuw... maar ikz at wel in de buurt Knipoog

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 22:49

hmm jammer... dat is al 2 a 300 jaar geleden... dan zal er niet veel meer over zijn van Jack Sparrow he?.....

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 08:52

tuurlijk wel! Haha!
Niet zo negatief denken he? Ach gut anders draaien we POTC gewoon nog een keer. Haha!
Verona ik heb je toegevoegd op msn, kunnen we een beetje overleggen op welk station we opstappen enz.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 12:08

Fonnie schreef:
tuurlijk wel! Haha!
Niet zo negatief denken he? Ach gut anders draaien we POTC gewoon nog een keer. Haha!

hmm, misschien heb je wel gelijk... Ach, als half vergane zag ie er nog wel redelijk uit, wie weet he

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 12:09

en mensjes, nog 6 dagen! Haha!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:55

7 toch?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 21:54

idd nog 7 Tong uitsteken
Fleur en ik rijden dus ook met jullie mee verona, toch?? wij komen dan met de trein naar den bosch en daar kopen we dan uit de automaat een weekend retour met korting (we kunnen toch op de terugweg ook wel mee he? en dan moeten we als je het station binnenrijd maar even bellen of zo, dat we ook ECHT de juiste trein hebben en in welk gedeelte jullie zitten en zo... tijden horen we nog wel....