Mariindaa schreef:Dames, Eva is 8 dagen naar turkye.. Naar myn berekening komt ze de 17e weer aan op Hollandse grond. (kan een dag verschillen weet het niet precies)
Er is nog niets van een planning aanwezig, Eva wil graag plusminus 3 modellen per fotograaf. Met een model word volgens my een paard bedoelt, en niet de eigenaar. Dus Eva telt voor 2 als ik het goed heb, maargoed ik meld myn paard af, dus dat scheelt weer een plekje.
By de vorige bokt-fotomeeting waren de afspraken dat elk model 10 foto's kreeg per fotograaf (gratis), en de rest evt. by kan bestellen. Dit is even aan de fotograven of ze dat ook gaan doen ja/nee. Daar werden eerst standfotos gemaakt, zodat de rust bewaard werd voor de wat jongere/frissere paarden. Toen iedereen zyn/haar standfotos hadden, werden de paarden gezadelt en werden er ry-foto's gemaakt. Wel het verstandigste, denk aan druk en zweetplekken.
Ben zelf niet zo erg bekend in de Ruchpense Heide, maar volgens my is er by 't Ossekopske een parkeerterrein waar we zouden kunnen verzamelen. Even wat drinken en een plasje doen kan daar dus dat is wel erg makkelyk.
Als er verder nog dringende vragen zyn hoor ik die wel, heb dagelyks contact met onze vakantieganger Eva, dus kan het navragen voor je.
Eerst maar eens genoeg fotograven regelen, dan kunnen we een eventuele planning gaan maken.
`
klopt eigenlijk wel! uhmmm leek mij om 11 uur afspreken op de heide! de ossenkop is een lokatie of ga morgen even kijken voor het adres van de andere parkeerplaats! heb het lijstje met fotograven en modellen nog niet gezien ben pas net begonnen met lezen
en denk idd eerst de stand/longeer foto's. en wie wil en kan dan opzadelen!
de heide is groot dus lijkt me slim om de fotograven een beetje uit elkaar te zetten en dan te rouleren als modellen! wil bij intresse een best een schema maken maar uit mijn ervaring blijkt dat een schema toch niet echt werkt! hoe de fotograven het met de foto's verstrekken willen doen is aan hun.
ben bereid mensen van het station op te pikken echter lopen wij vanaf stal na de heiden en is die een kwartiertje tot 20 min wandelen ( wat erg gezellig kan zijn.
verder vragen hoor ik graag!