Datum 11 september is zeker? Of zou het een zaterdag kunnen worden?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dan krijg je ook van mij een pb'je

maar de zwarte (rakker) heeft manen tot aan zijn kogel met mega voor pluk en de andere is nog een jonkie (joey) maar heeft ook al flinke lange manen nu

_Aurora_ schreef:AUB AANVULLEN INDIEN JE AANWEZIG KAN ZIJN. LATER VOLGT DE DEFINITIEVE INFORMATIE!!
Lijstje meeting
11 september
Tijd: 11.00
Modellen:
- Jolmer20 met Peppie
- Merlinde met Caro
- Nina met Poularde
- Shanty met Misty
- caroliin met Romy
- S__L
- Qwek
- Golddigger08= Lotte met Golddigger
- bitttermoon met Leeroy (gegevens ontvangen)
Fotografen:
- _Aurora_
- Goof
- x_Lys
- Charlottje
- Dancertje
- NoGo
- Freya
- DesireeK
- evdpanne (Katwijk/Noordwijk)
- Jessie
- xMnOn o.v.b.
- LynnDenise o.v.b.
-Carien87, als het uiteindelijk toch misschien in Noordwijk plaatvindt kan ik ook eventueel met paard model staan.
- __Nicky
Helpers met planning, regelen plaatsen modellen etc.
- Jaap (vriend _Aurora_)
Degene die zeker weten van de modellen & fotografen dat ze komen, kunnen jullie even een PB sturen met je Naam + naam paard + foto + telefoonnummer? Dan ga ik even een lijstje maken. Graag ook aangeven of je alleen rustig wilt rijden en poseren of ook wil crossen!
je moet er ook zeker rekening mee houden dat er mensen op het strand zitten en lopen.. en ook is het probleem kuilen op het strand en ondiepe water een gevaar deze tijd van het jaar..
__Nicky schreef:Ik ga mee als fotograaf. Was even vergeten dat dat ook nog kan
Mochten we weer verhuizen naar Katwijk kom ik met de kleine model staan!_Aurora_ schreef:AUB AANVULLEN INDIEN JE AANWEZIG KAN ZIJN. LATER VOLGT DE DEFINITIEVE INFORMATIE!!
Lijstje meeting
11 september
Tijd: 11.00
Modellen:
- Jolmer20 met Peppie
- Merlinde met Caro
- Nina met Poularde
- Shanty met Misty
- caroliin met Romy
- S__L
- Qwek
- Golddigger08= Lotte met Golddigger
- bitttermoon met Leeroy (gegevens ontvangen)
- shirly_bob met Komiek
Fotografen:
- _Aurora_
- Goof
- x_Lys
- Charlottje
- Dancertje
- NoGo
- Freya
- DesireeK
- evdpanne (Katwijk/Noordwijk)
- Jessie
- xMnOn o.v.b.
- LynnDenise o.v.b.
-Carien87, als het uiteindelijk toch misschien in Noordwijk plaatvindt kan ik ook eventueel met paard model staan.
- __Nicky
Helpers met planning, regelen plaatsen modellen etc.
- Jaap (vriend _Aurora_)
Degene die zeker weten van de modellen & fotografen dat ze komen, kunnen jullie even een PB sturen met je Naam + naam paard + foto + telefoonnummer? Dan ga ik even een lijstje maken. Graag ook aangeven of je alleen rustig wilt rijden en poseren of ook wil crossen!